يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۶۴۳
زمان انتشار: ۰۹:۰۵     ۰۱ تير ۱۴۰۱
بانک ملی در اطلاعیه‌ای جدید ضمن تأکید براینکه هنوز هیچ اموالی تحویل مالکان نشده است، اعلام کرد: هر گونه تعیین تکلیف و تحویل اموال صرفا پس از اعمال تشریفات قضایی و برابر دستور بازپرس رسیدگی کننده امکان پذیر می باشد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، بانک ملی در تازه‌ترین اطلاعیه خود درباره تحویل ارز و سکه مکشوفه از سارقان صندوق های اجاره ای شعبه دانشگاه این بانک، اعلام کرد: 1- به منظور حفظ حقوق صاحبان اموال مسروقه ، صورت برداری و ارزیابی اقلام کشف شده شامل ، سکه ، ارز و مصنوعات طلا ، تحت نظارت دادسرا ، بازپرس رسیدگی کننده و پلیس صورت برداری و ارزیابی شده و به نیابت از دادسرا ، تحویل خزانه بانک ملی ایران شده است.

گفتنی است تاکنون هیچ اقلامی تحویل هیچ یک از صاحبان اموال نشده است ؛ لذا ضمن عدم تایید این بخش از خبر منتشر شده ، بانک ملی ایران اعلام می کند که حسب دستور قضایی ابلاغی ، هر گونه تعیین تکلیف و تحویل اموال صرفا پس از اعمال تشریفات قضایی و برابر دستور بازپرس رسیدگی کننده امکان پذیر می باشد و این روند به سرعت در حال بررسی و پیگیری است.

2- با عنایت به اختلاط اموال مسروقه یافته شده ، دادسرای رسیدگی کننده با سرعت، دقت و جدیت اقدامات لازم به منظور تفکیک ، تعیین تکلیف اموال و صاحبان آن را آغاز کرده و قطعا نتایج حاصله و فرایند تشخیص و تحویل آن نیز مستقیما به اطلاع هر یک از صاحبان اموال خواهد رسید و دادسرا به اظهارات و نظرات احتمالی ذی نفعان توجه و رسیدگی می کند لذا از تمامی ذی نفعان پرونده خواهشمندیم در این زمینه صرفا به اطلاع رسانی مستقیم دادسرا و اطلاعیه رسمی بانک ملی ایران در سایت بانک توجه فرمایند.

به گزارش تسنیم، در اواسط خردادماه و طی ایام تعطیلات، سارقان 168 صندوق امانات شعبه دانشگاه بانک ملی را به‌سرقت بردند که طبق اعلام نیروی انتظامی هم‌اکنون سارقان اصلی و هم‌دستانشان دستگیر شده‌اند.

اکثر اموال مسروقه نیز کشف شده و در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته شده است؛ بانک ملی پیش از این به مشتریان خود اطمینان خاطر داده بود که تمامی خسارات وارده را جبران خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها