أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۷۶۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۰۱ تير ۱۴۰۱
مهاجم جدید بایرن مونیخ تاکید کرد که با عشق این تیم را انتخاب کرده است و می‌خواهد با پیراهن این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از بیلد، سادیو مانه بعداز ۶ فصل حضور در لیورپول تصمیم به جدایی از این تیم گرفت. مانه با قراردادی سه ساله راهی بایرن مونیخ شد.

او در نخستین واکنش بعد از پیوستن به بایرن گفت: وقتی مدیر برنامه هایم از علاقه بایرن مونیخ گفت خیلی زود جذب این پیشنهاد شدم و خودم را با پیراهن بایرن تصور کردم. من راهی تیمی شده‌ام که در هر رقابتی جزو شانس‌های قهرمانی است. هنوز زود است که درباره فینال لیگ قهرمانان اروپا صحبت کنم اما باید بگویم که نهایت تلاشم رابه کار می‌گیرم تا با بایرن مونیخ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنم. هر کودکی و هر بازیکنی در جهان رویای قهرمانی در این رقابت بزرگ را دارد.

مانه ادامه داد: از نظرم من انتخاب بایرن انتخاب بسیار درست و در زمان مناسبی بود. بایرن از بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان است. بایرن همواره مدعی قهرمانی است. من خودم را بیش‌تر از هر بازیکنی در پروسه جدید بایرن تصور می‌کنم. امیدوارم که روزهای خوبی را با پیراهن این تیم تجربه کنم.

قرار است که باشگاه بایرن مونیخ امروز رسما از مانه رونمایی کند و این بازیکن را به هواداران خود معرفی کند. مانه روز گذشته وارد شهر مونیخ شد تا در تست پزشکی باشگاه بایرن شرکت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها