أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۷۷۳۴
زمان انتشار: ۰۹:۰۷     ۰۲ تير ۱۴۰۱
نشریه بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد که سوئیس در ماه می برای اولین بار از ماه فوریه طلا از روسیه وارد کرده است.

سوئیس برای اولین بار بعد از جنگ اوکراین چندین تن طلا از روسیه وارد کرد

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم، نشریه بلومبرگ روز سه شنبه در گزارشی اعلام کرد که سوئیس در ماه می برای اولین بار از فوریه طلا از روسیه وارد کرده است.

بر اساس این مقاله، این اقدام نشان می‌دهد که موضع اروپا در قبال فلزات گرانبهای روسیه ممکن است در حال نرم شدن باشد.

بلومبرگ با استناد به داده های اداره گمرک فدرال سوئیس اعلام کرد که ماه گذشته میلادی بیش از 3 تن طلا از روسیه وارد شده است.

این خرید حدود 2 درصد از واردات شمش سوئیس در ماه می را شامل می شود. این کشور یک مرکز کلیدی برای تصفیه و پالایش طلا است و دو سوم طلای جهان را در اختیار دارد.

پس از آغاز عملیات نظامی مسکو در اوکراین و اعمال تحریم‌های بین‌المللی، انجمن بازار شمش لندن تمام کارخانجات تصفیه و پالایش طلا و نقره روسیه را از فهرست تامین‌کنندگان مورد تایید خود به حالت تعلیق درآورد.

این اقدام توسط کسب‌وکارهای این صنعت در عمل به عنوان یک ممنوعیت تلقی شد و اکثر کارخانجات تصفیه و پالایش از پذیرش طلای جدید از روسیه خودداری کردند.

این در حالی است که این فلز گرانبها به عنوان یک هدف جدید احتمالی برای اعمال تحریم ها علیه مسکو معرفی شده است. بر اساس گزارش رویترز در روز سه‌شنبه، رهبران اتحادیه اروپا می‌خواهند در حالی که برای نشست این هفته جمع می‌شوند، بر روسیه فشار بیاورند.

مشخص نیست که آیا سوئیس، که بخشی از اتحادیه اروپا نیست، از ممنوعیت احتمالی طلای روسیه پیروی خواهد کرد یا خیر.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها