يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۷۴۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۰۲ تير ۱۴۰۱
تیم ملی والیبال آمریکا با شکست صربستان به پنجمین برد متوالی خود دست یافت و با بازگشت به صدر جدول، تنها تیم بدون شکست لیگ ملت‌ها باقی ماند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، دومین روز هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال 2022 در گروه مردان امروز (چهارشنبه یکم تیر) در دو شهر صوفیه بلغارستان و کوئزون فیلیپین پیگیری شد.

تیم ملی والیبال چین که به دلیل مثبت شدن تست کرونای اکثر بازیکنانش مقابل فرانسه حاضر نشد، با شکست فنی سه بر صفر مقابل این تیم روبرو شد و در سه دیدار دیگر امروز تیم‌های ایتالیا، لهستان و آمریکا برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

تیم ملی والیبال آمریکا در آخرین مسابقه دیروز سه بر یک صربستان را شکست داد و با پنج برد متوالی و 14 امتیاز به صدر جدول بازگشت.
شاگردان جان اسپرا سرمربی تیم ملی آمریکا با کسب این برد انگیزه مضاعف به دست آوردند تا فردا در ششمین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف تیم ایران بروند و برای تداوم شکست ناپذیری خود تلاش کنند.

** نتایج دیدارهای دومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها
فرانسه 3 – چین صفر
ایتالیا 3 – آلمان صفر
لهستان 3 – برزیل یک
آمریکا 3 – صربستان یک

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها