أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۷۷۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۰۲ تير ۱۴۰۱
سرپرست فدراسیون از احتمال برگزاری دو دیدار دوستانه بزرگ در فیفا دی شهریور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ورزش سه، استفاده ضعیف از فیفا دی اخیر، یکی از انتقاداتی بود که به فدراسیون فوتبال وارد شد. ملی‌پوشان کشورمان در شرایطی که می‌شد سه بازی دوستانه در فرصت یاد شده برگزار کنند، اردوی خود در قطر را با یک بازی مقابل الجزایر به پایان رساندند. میرشاد ماجدی امروز در جمع خبرنگاران، صحبت‌های خود در خصوص بازی‌های دوستانه را با یک تذکر مهم شروع کرد: ما به هیچ طریقی نمی‌توانیم با تیم‌های اروپایی و آفریقایی بازی کنیم. تیم‌های این دو قاره درگیر مسابقات خودشان هستند. پس خواهش می‌کنم پرونده این را همین‌جا ببندیم تا فردا دوباره نگویند چرا با آلمان بازی نکردید.

او در ادامه افزود: برای اینکه بتوانیم با دو تیم خوب بازی کنیم باید منتظر پیشنهادات آنها هم باشیم. باید آنها قبول کنند که در چه زمین و کشوری بازی کنیم. این فقط دست ما نیست و ما 50 درصد قضیه هستیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال در واکنش به این سوال که آیا کشوری برای بازی دوستانه در شهریور به ایران پیشنهادی ارائه کرده، وعده‌ای جذاب داد: نه، کشوری برای شهریور پیشنهاد بازی نفرستاده است. ولی در حال تدارک یک اردوی بسیار خوب هستیم. امیدواریم که دو تیم خوب دنیا که در حال مذاکره با آنها هستیم ولی نمی‌توانم اسمی ببرم، قبول کنند که در محل پیشنهادی ما بازی کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها