يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۰۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۰۶ تير ۱۴۰۱
رئیس دویچه بانک آلمان گفت در سایه تلاش بانک‌های مرکزی جهان برای مقابله با تورم احتمال رکود در اقتصاد جهانی افزایش یافته است و وقوع رکود در اقتصاد آمریکا و اروپا در نیمه دوم سال 2023 هم قوت گرفته است.
احتمال رکود در اقتصاد آمریکا و اروپا در نیمه دوم سال 2023

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از بلومبرگ، کریستین سوینگ، رئیس دویچه بانک آلمان گفت که احتمالا در سایه سیاست‌های بانک‌های مرکزی کشورهای جهان برای مقابله با تورم اقتصاد جهانی در حال رفتن به سمت رکود و رشد منفی اقتصادی است.

وی در اجلاس "آینده مالی" در فرانکفورت آلمان تأکید کرد احتمال رکود در اقتصاد جهانی حداقل به 50 درصد رسیده است.

به گفته این بانکدار آلمانی گفت احتمال رکود در اقتصاد آمریکا و اروپا در نیمه دوم سال 2023 نسبت پیش بینی قبلی دویچه بانک پیش از آغاز درگیری نظامی با اوکراین افزایش یافته است.

سوینگ ادامه داد اقتصاد جهانی با فشارهای فزاینده ای روبرو است که از جمله آنها می‌توان به تورم و اخلال در چرخه تأمین و توزیع کالاها اشاره کرد.

رئیس دویچه بانک قبلا پیش بینی کرده بود که در واکنش به بالا رفتن تورم به سمت افزایش نرخ بهره با سرعت بالا و باورنکردنی خواهند رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها