أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۸۱۰۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۰۶ تير ۱۴۰۱
ستاره مسلمان به خاطر انتقال به بایرن مونیخ به دو غول دیگر فوتبال اروپا نه گفت.
ستاره مسلمان بایرن را به بارسلونا و پاریس ترجیح داد

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری فارس، سادیو مانه ستاره مسلمان لیورپول هفته گذشته به صورت رسمی به بایرن مونیخ منتقل شد تا فوتبالش را در بوندسلیگا ادامه دهد.

در همین رابطه باکاری سیسه وکیل مهاجم سنگالی در مصاحبه با شبکه «RMC» فرانسه از پیشنهاد بارسلونا و پاری سن ژرمن به موکلش قبل از انتقال به بایرن خبر داد.

وکیل ستاره مسلمان در این زمینه، گفت: لئوناردو مدیر باشگاه پاری سن ژرمن چندین بار با سادیو مانه تماس گرفت و درباره جزئیات این انتقال احتمالی صحبت کرد. البته همه چیز به این تماس ختم شد چون لئوناردو در آن زمان در آستانه برکناری قرار داشت.سادیو سال گذشته می توانست به بارسلونا منتقل شود. لیونل مسی از او این درخواست را کرده بود.

وی درباره انتخاب باشگاه بایرن، گفت: باشگاه بایرن نیازی به معرفی ندارد. آنها یک پروژه ورزشی بزرگ را استارت زدند که هیچ بازیکن نمی تواند این پروژه را رد کند. این انتخاب برای مانه بعد از 6 سال حضور در آنفیلد عالی بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها