أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۸۱۵۲
زمان انتشار: ۰۹:۱۵     ۰۷ تير ۱۴۰۱
شایعه جنجالی در خصوص بازیکن جدید سپاهان
در خصوص رقم قرارداد محمد دانشگر با سپاهان شایعات عجیبی مطرح شده است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، خبری که باعث شد ظهر دیروز موجی از ناامیدی میان هواداران استقلال به پا شود، به جدایی محمد دانشگر اختصاص داشت. مدافعی که بعد از مذاکره با مدیران باشگاه استقلال درنهایت تصمیم به جدایی گرفت و عضو باشگاه سپاهان شد. مسئولان باشگاه استقلال در مذاکراتی که با این بازیکن داشتند به او پیشنهاد دادند برای فصل جدید رقم ۱۰ و برای فصل بعد رقم ۱۲ میلیارد و در مجموع ۲۲ میلیارد تومان از باشگاه به‌عنوان دستمزد دریافت کند که دانشگر به‌دلیل پیشنهاد عجیب و غریبی که از باشگاه سپاهان دریافت کرده بود، تصمیم به جدایی از استقلال گرفت و دست رد زد به سینه مسئولان باشگاه استقلال و حتی حاضر به پذیرش این دستمزد معقول نیز نشد.

حتی به گفته بسیاری از کارشناسان استقلال مسئولان باشگاه استقلال رقم بسیار خوبی به این بازیکن پیشنهاد داده بودند اما از آنجا که مسئولان باشگاه سپاهان دستمزد بالایی برای این بازیکن برای سه فصل بازی در این باشگاه در نظر گرفته بودند، درنهایت این بازیکن در مقابل پیشنهاد مالی عالی این باشگاه اصفهانی تاب نیاورد و با گرفتن یک عکس یادگاری با پیراهن باشگاه سپاهان در نهایت عضو این باشگاه متمول اصفهانی شد.

درباره اینکه دانشگر از باشگاه سپاهان چه میزان دستمزد دریافت کرده اعداد و ارقام متعددی عنوان می‌شود. برخی از دستمزد ۵۰ میلیاردی برای سه سال حرف می‌زنند و برخی نیز مدعی‌اند دانشگر برای سه فصل ۷۰ میلیارد تومان دریافت کرده است. این اعداد عجیب و غریب در حالی عنوان می‌شود که سعید صادقی که به نوعی بمب نقل و انتقالات لیگ برتر محسوب می‌شد، با دریافت ۲۰ میلیارد تومان عضو باشگاه پرسپولیس شد و عجیب است که درباره دستمزد دانشگر چنین اعداد و ارقامی به گوش می‌رسد.

اینکه پرداخت چنین دستمزدی صحت داشته باشد، روشن نیست اما بدون شک رقمی که به این بازیکن داده شده بسیار بیشتر از آن دستمزدی است که باشگاه استقلال در نظر داشت برای این مدافع هزینه کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها