يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۱۵۴
زمان انتشار: ۰۹:۱۷     ۰۷ تير ۱۴۰۱
باشگاه بارسلونا به درخواست ژاوی پیشنهاد جدیدی به عثمان دمبله داده است و منتظر پاسخ این بازیکن فرانسوی است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق و به نقل از الموندو، قرارداد عثمان دمبله با آبی اناری ها به پایان رسیده است و این باشگاه اسپانیایی منتظر پاسخ نهایی این بازیکن برای تمدید قرارداد و یا جدایی از تیم است.

این مهاجم فرانسوی در سال ۲۰۱۷ با ۱۰۰ میلیون یورو از دورتموند به بارسلونا پیوست و قرار بود که جایگزین نیمار در این تیم شود اما از یک طرف آسیب دیدگی های زیاد و از طرف دیگر حاشیه سازی اجازه نداد که او عملکرد خوبی در آبی اناری ها داشته باشد.

البته دمبله بعد از آمدن ژاوی به کلی متحول شد و توانست بازی های بسیار خوبی را برای بارسلونا به نمایش گذارد.

درخشش دمبله در نیم فصل دوم باعث شده است تا ژاوی اصرار به تمدید قرارداد این بازیکن داشته باشد اما او هنوز پاسخ نهایی خود را در این زمینه نداده است.

طبق اعلام روزنامه الموندو سران بارسلونا پیشنهاد ۶ میلیون یورو حقوق خالص بدون مالیات در سال را به دمبله برای تمدید قرارداد داده اند که این آخرین پیشنهاد آنها با این بازیکن فرانسوی است.

الموندو در  ادامه گزارش خود نوشت که سران بارسلونا تا پنج شنبه هفته جاری به موسی سیسوکو مدیر برنامه های دمبله فرصت داده اند که پاسخ نهایی را به این باشگاه بدهد.

دمبله مورد توجه چلسی قرار گرفته است و در صورت جدایی از آبی اناری ها راهی این تیم لندنی خواهد شد تا بار دیگر شاگرد توماس توخل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها