أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۸۱۶۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۵     ۰۷ تير ۱۴۰۱
مدافع جدید تیم پرسپولیس با انتشار یک استوری نسبت به مواضع سازمان لیگ در خصوص سقف قرارداد واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه" انتشار نامه حیدر بهاروند به عنوان رییس سازمان لیگ خطاب به مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری مبنی بر تدوین سازوکاری برای کم‌کردن مبالغ قراردادها و تعیین سقف قرارداد در صورت موافقت مدیران، واکنش‌های متفاوتی از سوی ارکان مختلف فوتبال را به دنبال داشت.
یکی از این واکنش‌ها مربوط به مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم ملی  بود که در ابتدای فصل نقل‌و‌انتقالات به پرسپولیس پیوست.
پورعلی‌گنجی با نوشتن جمله‌ی " ورزشکار جماعت هرچقدر بگیره نوش جونش" نسبت به زمزمه‌هایی مبنی بر تعیین سقف قرارداد برای بازیکنان لیگ‌برتری موضع گرفت.
این واکنش از این جهت جالب‌تر می‌شود که پورعلی‌گنجی هنوز قراردادش را با پرسپولیس ثبت نکرده و در صورتی که قوانین جدیدی از سوی سازمان لیگ ابلاغ شود، ممکن است قرارداد این بازیکن و البته بسیاری دیگر از بازیکنانی که تا این لحظه قراردادهای جدیدی را با باشگاه‌های مختلف بسته‌اند، دستخوش تغییر شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها