يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۱۷۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۰۷ تير ۱۴۰۱
روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی، از مدیران بارسلونا خواسته که روند جذب او را تسریع ببخشند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، بحث جدایی لواندوفسکی از بایرن مونیخ و پیوستن او به بارسلونا هنوز ادامه دارد و به سرانجام مشخصی نرسیده است. 
در روزهای اخیر گفته شد که بایرن دیگر مقاومتی در برابر فروش این بازیکن ندارد اما تنها در صورتی آماده است با انتقال او به بارسا موافقت کند که پیشنهاد 50 میلیون یورویی را دریافت کند. 
این در حالی است که شرایط مالی بارسا فعلا به آنها اجازه نداده که چنین پیشنهادی برای خرید او ارائه کنند و گفته می‌شود پیشنهاد دوم بارسا برای جذب لوا 35 میلیون یورو به علاوه پنج میلیون یورو بند پاداش بوده است. 
حالا به نظر می‌رسد که این ستاره لهستانی عجله زیادی برای ترک مونیخ و حضور در نوکمپ دارد و از مدیران بارسا خواسته که هرچه زودتر این انتقال را نهایی کنند تا او مجبور نباشد در تاریخ 12 جولای در تمرینات پیش فصل بایرن حاضر شود. 


نمایندگان و مدیر برنامه این بازیکن نیز پیش از این در گفتگو با خوان لاپورتا، فداکاری‌ها و اقدامات علنی او را به رییس بارسا یادآوری کرده و از او خواسته بودند که سرعت بیشتری به روند جذب او ببخشد.
این در حالی است که پیش از این بعضی از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که لوا قصد دارد از این موضوع به عنوان اهرم فشار استفاده کند و با غیبت در تمرینات پیش فصل، به نوعی بایرن را وادار به پذیرش پیشنهاد بارسا کند. 
اما ظاهرا این بازیکن ترجیح می‌دهد که کارهایی نهایی انتقالش به بارسا تا پیش از این تاریخ انجام شده باشد تا او شخصا مجبور به رویایی با مدیران بایرن در این زمینه نشود. از سوی دیگر، رسانه‌های آلمانی نیز تاکید داشتند که بازیکنان بایرن هم از شرایط ایجاد شده به هیچ وجه خشنود نیستند و شاید لوا دوست نداشته باشد که بار دیگر با آنها هم روبرو شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها