يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۲۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۰۷ تير ۱۴۰۱
قیمت مرغ گرم بسته‌بندی کیسه‌ای امروز هفتم تیرماه نسبت به روز گذشته بدون تغییر، در بازه قیمتی ۵۵ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت ماند.

 

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از  مشرق، بر اساس گزارش میدانی، قیمت مرغ کامل تازه، بسته‌بندی کیسه‌ای (پوشش کیسه نایلونی) امروز هفتم تیرماه ۱۴۰۱ در بازار تهران نسبت به روز گذشته بدون تغییر، در بازه قیمتی ۵۵ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت ماند.

مرغ کامل تازه، بسته‌بندی کیسه‌ای (پوشش کیسه نایلونی) ۵۵,۵۰۰
ران مرغ بدون پوست، بدون دنبالچه چربی سر ساق ۶۳,۵۰۰
مغز ران بدون پوست، بدون استخوان ۶۸,۵۰۰
ساق مرغ بدون پوست و سر ساق ۷۶,۰۰۰
سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال ۷۸,۴۰۰
سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال، بازو ۷۶,۵۰۰
ران و سینه بدون پوست، بدون دنبالچه شش، گردن، بال ۷۰,۰۰۰
فیله مرغ ۹۹,۷۰۰
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها