يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۲۵۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۰۷ تير ۱۴۰۱
هنوز یک ماه از تذکر رهبر انقلاب مبنی بر عدم دخالت نمایندگان در انتصابات دستگاه‌های اجرایی نگذشته که اخباری درباره فشار دو نمانیده به وزیر صمت برای انتصاب یکی از گزینه‌هایشان در یک شرکت شنیده شد که مسلما پیگیری این موضوع آزمون مهمی برای مجلس انقلابی است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، با فرصت دو ماهه مجلس به فاطمی امین، موضوع استیضاح وزیر صمت از دستور کار مجلس خارج شد.

با این حال اخباری از اعمال فشار دو نفر از نمایندگان پشت پرده استیضاح به وزیر صمت برای انتصاب مدیر شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که گردش مالی بالایی دارد، منتشر شد.

وزیر صمت در دو روز گذشته با حضور در کمیسیون‌های اصل 90 و صنایع صراحتا اعمال فشار برخی نمایندگان را تایید کرد و گفت که آماده است اسامی آنها را اعلام کند.

حالا به نظر می رسد عموم نمایندگان مجلس و خود استیضاح کنندگان که دامانشان مبرا از این اتهام است، باید پیگیر معرفی نام این دو نماینده باشند.

هنوز یک ماه از تذکر رهبر انقلاب مبنی بر عدم دخالت نمایندگان در انتصابات دستگاه‌های اجرایی نگذشته است و پیگیری این موضوع آزمون مهمی برای مجلس انقلابی است.

مجلس یازدهم در ابتدای فعالیت خود تاجگردون را که متهم به مهره چینی در دستگاه‌های اجرایی و ایجاد شبکه فساد مدیریتی بود برکنار کرد و حالا انتظار اینست که نگذارد امثال تاجگردون ها با ظاهر انقلابی باز تولید شوند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها