يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۲۹۶
زمان انتشار: ۰۹:۲۳     ۰۸ تير ۱۴۰۱
ملاقاتی که سرمربی پیشین رئال مادرید شب گذشته با امیر قطر داشته، ممکن است نظر او را برای نشستن روی نیمکت مربیگری پاری‌سن‌ژرمن تغییر دهد.

زیدان به یک شرط سرمربی پاری‌سن‌ژرمن می‌شود

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان که پیش از این احتمال سرمربیگری‌اش در پاری‌سن‌ژرمن را رد کرده بود، حالا ممکن است هدایت این تیم را برعهده بگیرد؛ این در حالی است که گفته می‌شد پاریسی‌ها با کریستوف گالتیه سرمربی پیشین لیل به توافق رسیده‌اند و این مربی فرانسوی قرار است جانشین مائوریسیو پوچتینو شود.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده سرمربی پیشین رئال مادرید در سفری که به دوحه داشته، شب گذشته (سه‌شنبه) با امیر قطر دیدار کرده و همین دیدار ممکن است نظر او را تغییر دهد و او برای نشستن روی نیمکت PSG متقاعد شود.

ظاهراً امیر قطر «تمیم بن حمد آل ثانی» از حضور زیدان روی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن ناامید نشده و قصد دارد هر طور شده او را برای حضور در این تیم متقاعد کند. مالک قدرتمند باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با تمدید قرارداد کیلیان امباپه نمونه‌ای از نفوذ سیاسی و مالی خود را به نمایش گذاشت و حالا در نظر دارد با استخدام زیزو بار دیگر قدرت خود را نشان دهد.

زیدان هدف اصلی‌اش نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال فرانسه است و با توجه به اینکه دیدیه دشان هم اعلام کرده پس از پایان مسابقات جام جهانی 2022 قطر از سمت سرمربیگری خروس‌ها کنار خواهد، به نظر می‌رسد زیزو در ماه ژانویه به هدفش خواهد رسید اما ملاقاتی که او شب گذشته با امیر قطر داشته، حالا می‌تواند همه معادلات را بر هم بزند.

پاری‌سن‌ژرمن پیشنهادی سه ساله با دستمزد 25 میلیون یورو در سال را به زیدان داده است. در کنار این مدیران پاری‌سن‌ژرمن دست سرمربی پیشین رئال مادرید را به طور کامل برای تغییرات و ایجاد تیم مدنظرش برای فصل پیش‌ رو آزاد گذاشته‌اند و حتی به او گفته‌اند که می‌تواند نیمار را هم بفروشد. اگر زیزو این پیشنهاد را قبول کند، در صدر مربیانی قرار می‌گیرد که بیشترین دستمزد دریافتی در سطح جهان را دارد.

زیدان 49 ساله در ماه مِی 2018 پس از کسب سومین قهرمانی‌ متوالی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید این تیم را ترک کرد و در ادامه در کمتر از یک سال به سانتیاگو برنابئو برگشت و در دومین دوره مربیگری‌اش در این تیم یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی در لالیگا کسب کرد.

زیزو از ماه مِی 2021 هدایت تیمی را برعهده نداشته و پیش از این برخی رسانه‌ها از علاقه او برای سرمربیگری تیم ملی فرانسه سخن گفته بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها