أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۸۴۱۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۲     ۰۹ تير ۱۴۰۱
لوکاکو پس از ترک چلسی و رسیدن به اینترمیلان از عبارت جالبی استفاده کرد.
جمله جنجالی لوکاکو پس از ترک چلسی ؛ ستاره به خانه بازگشت

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری فارس، استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینترمیلان شب گذشته به طور رسمی از بازگشت لوکاکو به اینترمیلان پرده برداشت.

باشگاه چلسی نیز عنوان کرد که ستاره بلژیکی فصل اینده به صورت قرضی برای ایتالیایی‌ها توپ خواهد زد.

لوکاکو که تابستان پیش با بیش از 105 میلیون یورو از اینتر به چلسی رسیده بود، پس از یک فصل ناامیدکننده به ایتالیا بازگشت تا عنوان یکی از بدترین خریدهای تاریخ لیگ برتر انگلیس را از آن خود کند.

قرارداد لوکاکو با اینترمیلان قرضی به مدت یک ساله است و این مدت تمدید نخواهد شد. حقوق لوکاکو را نیز ایتالیایی‌ها خواهند پرداخت.

نکته مهم دیگر در انتقال جنجالی لوکاکو به اینترمیلان اولین مصاحبه او پس از ترک چلسی و رسیدن به سری‌آ بود.

لوکاکو در اولین مصاحبه خود گفت: من خیلی خوشحالم! انگار به خانه بازگشتم. در تمامی این مدت با اینزاگی در ارتباط بودم. با هم‌تیمی‌هایم نیز صحبت کردم. آنها مثل برادرم هستند و به من فشار آوردند تا دوباره به اینتر بازگردم.

ستاره بلژیکی فصل پیش در اواسط فصل مصاحبه‌ای جنجالی با اسکای انجام داد و در حالی که عضو تیم چلسی بود، از علاقه به خود به اینتر حرف زد. همین مسئله نیز درگیری‌ها او با توخل را بیشتر کرد و این مهاجم از چشم هواداران چلسی نیز افتاد.

اینتر افشا کرد که لوکاکو در فصل آتی شماره 90 را خواهد پوشید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها