أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۸۴۳۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۰۹ تير ۱۴۰۱
رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه مشکلاتی در حوزه اصناف وجود دارد، گفت: بخشی از این مشکلات مربوط به دو الی سه سال اخیر و همچنین پیامدهای اقتصادی ناشی از کرونا است.
بخشی از مشکلات امروز اصناف نتیجه عملکرد دولت قبل‌ است

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از قاسم نوده فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: با  توجه به شرایط فعلی اقتصاد بنظر می‌رسد زمان مناسبی برای طرح استیضاح وزیران نباشد. 

رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به رکود حاکم در حوزه اصناف افزود: مشکلاتی در حوزه اصناف وجود دارد و در مجموع اصناف حال خوشی ندارند اما بخشی از این مشکلات مربوط به دو الی سه سال اخیر و حتی پیامدهای اقتصادی ناشی از کرونا است. 

وی بیان داشت: اگر ایراد و اشکالی در کار وزرای اقتصادی دولت وجود دارد نمایندگان مجلس آن را  تذکر دهند تا اصلاح شود، قطعا در این شرایط طرح استیضاح و‌ سپس معرفی وزیر جدید و اعلام برنامه‌های آن وزیر، کاری زما‌ن‌بر است و حتی ممکن است نتیجه مثبتی هم نداشته باشد. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها