يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۴۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۰۹ تير ۱۴۰۱
موضوع مربوط به سقف قرارداد با اعتراض امید عالیشاه کاپیتان پرسپوليس همراه شده است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از “ورزش سه”، در شرایطی که نقل و انتقالات داغی را در این تابستان شاهد هستیم، سازمان لیگ برتر و ارکان آن از احتمال اجرایی شدن قانون سقف قرارداد خبر داده‌اند. موضوعی که طی روزهای اخیر با واکنش برخی از بازیکنان و پیشکسوتان از جمله علی دایی نیز همراه شده است.

اکنون امید عالیشاه کاپیتان پرسپوليس نیز به جمع مخالفان این طرح احتمالی ‌پیوسته و به این شکل اعتراض خود را به موضوع مربوط به سقف قرارداد اعلام کرده است:

« در فوتبالی که از آن انتظار داریم در آسیا آقایی کند، در جهان حرفی برای گفتن داشته باشد و تماشایش باعث نشاط اجتماعی شود، چنین تصمیماتی بر چه اساس و معیار و البته به چه حقی گرفته می‌شود؟ 
هر بازیکن فوتبال سالیانه ۲درصد از قرارداد خود را با رضایت به سازمان لیگ پرداخت می‌کند، بابت آن چه خدماتی به باشگاه و یا بازیکن داده می‌شود؟بماند که درصد بالایی از قرارداد بازیکنان، صرف مالیات عام المنفعه می‌شود، با این حال آیا بازیکنان نارضایتی از این بابت داشتند که شما امروز به خودتان اجازه می‌دهید در این موارد تصمیم بگیرید؟
بحث قرارداد موضوعی کاملا خصوصی‌ است و مسولیت آن با باشگاه‌هاست. اگر قرار بر اجرای سقف باشد هر باشگاه با توجه وضعیت درآمدی و هزینه‌ای خود آن را تعیین می‌کند.شایسته‌تر است برای سازندگی و کمک به این فوتبال، به موضوع مهم «حق پخش تلویزیونی» که امید همه باشگاه‌های فوتبال ایران است، رسیدگی کنید.
امروزه به فوتبال نگاه صنعتی با ساختاری منظم دارند، بهتر است به جای چنین تصمیماتی که از قضا در گذشته بازخورد خوبی هم نداشته و بی‌نتیجه مانده‌اند، خودمان را با اتفاقات و تغییرات روز فوتبال دنیا وفق دهیم.
سالهاست به دلیل نبود اتحادیه‌ای برای احقاق حقوق بازیکنان فوتبال در ایران ، زحمات، سختی‌ها و روزها و شب‌های پراسترس‌شان دیده نشده و حال سوالم این است؛ کدام‌تان به نگرانی‌های ما در این وضعیت اقتصادی واقفید؟هیچ می‌دانید معیشت ما در گرو همین چند سال فوتبالی است که بازی می‌کنیم (‌اگر بدون مصدومیت و محرومیت باشد) و اگر نتوانیم ضروریات اولیه زندگی‌مان را تامین کنیم، کلاه‌مان پس معرکه است؟
بیاییم و برای یکبار هم که شده نظرات کارشناسان بزرگ فوتبال این مملکت همچون علی دایی را به کار ببندید تا با یک هم‌افزایی و یکپارچگی به پیشرفت و تعالی این فوتبال کمک کنیم. فوتبال همچنان امید جوانان ایران است، لطفا به آن جدی‌تر نگاه کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها