يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۴۵۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۰۹ تير ۱۴۰۱
شهروند خبرنگار
شب گذشته به رسم هر ساله مراسم بزرگداشت شهادت سومین شهید محراب، آیت الله صدوقی و فرزندش امام جمعه فقید یزد با حضور مقامات و اقشار مختلف مردم در مسجد حظیره برگزار شد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، یکی از مخاطبان 598 مطلبی را برای این وبسایت در خصوص اتفاقات شب گذشته یزد ارسال کرد که در ادامه میآید:

به رسم هر ساله مراسم بزرگداشت شهادت سومین شهید محراب، آیت الله صدوقی و فرزندش امام جمعه فقید یزد با حضور مقامات و اقشار مختلف مردم در مسجد حظیره و با سخنرانی “مسیح مهاجری” مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی و یکی از نجات یافتگان حادثه بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی برگزار شد، در جریان این مراسم زمانی که مسیح مهاجری شروع به سخنرانی کرد، با اعتراض مردم حاضر در مراسم روبرو شد. وی در ادامه طاقت نیاورد و سخنان خود را نیمه کاره رها کرد و از منبر مسجد حظیره پایین آمد!

 

در ادامه بخشی از سخنان مسیح مهاجری که باعث تحریک احساسات مردم شده است می آید:

مسیح مهاجری گفت: با توجه به صحبت های گفته شده و احادیثی که برای شما نقل کردم می خواهم چند شهادت نیز بدهم.

شهادت می دهم:

-حصری ها و ممنوع التصویری هایی در این کشور داریم که شهادت می دهم دلسوزترین ها هستند(!!!)

- کسانی از طریق داغ صحبت کردن در تلوزیون سعی می کنند کسانی که دلسوز به مملکت بودند بد معرفی کنند و آنها را خائن به مردم معرفی کنند.

-مهاجری ادامه داد این افراد به کسانی که مظلوم واقع می شوند می گویند فتنه گر!

-در مورد هاشمی و فتنه ۸۸ شهادت می‌دهم که به مردم دروغ گفتند، زیر این آسمان کبود اگر دو تا آدم دلسوز به رهبری پیدا می‌کردید یکی از آنها هاشمی رفسنجانی بود.(!!!)

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها