يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۴۸۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۰۹ تير ۱۴۰۱
گل‌گهر معدن خود را دوباره شکافت!
باشگاه گل گهر برنامه های نقل و انتقالاتی خود را با تمدید قرارداد ستاره هایش آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ورزش سه، گل‌ گهر فصل گذشته در پی استخدام بازیکن گابنی با مشکلات زیادی روبرو شد و در شرایطی که در پایان هفته دهم با یک امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول، در رتبه سوم قرار داشت، با حکم کمیته انضباطی و با کسر هفت امتیاز، به رتبه هشتم جدول سقوط کرد.

پس از این حکم گل گهر برای چند هفته از شرایط خوب خود فاصله گرفت تا بازگشت به جمع مدعیان برای شاگردان امیر قلعه‌نویی سخت تر بشود و در نهایت هم لیگ را با رتبه چهارم به پایان برسانند.

باشگاه گل گهر که به دنبال کسب نتایج بهتر و جبران ناکامی فصل گذشته، در لیگ بیست و دوم است، در اولین اقدام برای فصل آینده قرارداد امیر قلعه‌نویی را برای یک سال دیگر تمدید کرد تا برنامه های نقل و انتقالاتی خود را زیر نظر این سرمربی باتجربه فوتبال ایران دنبال کند. این اتفاق در حالی رخ داد که شایعاتی هم در خصوص حضور قلعه‌نویی روی نیمکت استقلال به عنوان جانشین فرهاد مجیدی شنیده می‌شد.

 
 

این باشگاه پس از قطعی شدن ادامه همکاری خود با قلعه‌نویی در اولین اقدام قرارداد علیرضا علیزاده را تمدید کرد؛ علیزاده که پیش از گل گهر در مس کرمان و نفت مسجدسلیمان توپ زده بود، پس از یک سال حضور در گل گهر و در شرایطی که با اتمام قراردادش شایعاتی در‌ مورد جدایی اش شنیده می‌شد، قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.

محسن فروزان دومین تمدیدی گل گهری ها بود؛ او که سابقه حضور در استقلال و تراکتور را در کارنامه خود دارد در فصل گذشته در گل گهر ۱۳ کلین شیت ثبت کرد تا سرمربی این تیم خواهان تمدید قرارداد با این بازیکن بشود و او برای دو فصل دیگر در جمع گل گهری ها بماند.

پس از فروزان باشگاه گل گهر قرارداد نوید عاشوری و امین پورعلی را برای یک فصل تمدید کرد و سپس در شرایطی که شایعاتی پیرامون جدایی مرتضی تبریزی از جمع سیرجانی ها به گوش می‌رسید قرارداد او هم به مدت دو سال تمدید شد.

تمدید قرارداد با تبریزی در شرایطی رخ داد که او فصل درخشانی را در گل‌ گهر پشت سر گذاشته بود و هفت گل و چهار پاس گل به نام خود ثبت کرده بود.

مهران گلزاری پنجمین تمدیدی گل گهری ها بود و پس از این بازیکن نیز قرارداد علیرضا آرتا مدافع سیرجانی ها تمدید شد؛ آرتا که با پیشنهاد هایی از سوی چند تیم لیگ برتری مواجه شده بود پس از مذاکره با مدیران باشگاه گل گهر در این تیم ماندگار شد.

در‌ گام بعدی قرارداد کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی گل گهر که در نیم فصل لیگ بیست و یکم به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی اضافه شد و موفق شد پنج گل و یک پاس گل در این تیم ثبت کند، به مدت یک فصل دیگر تمدید شد. کی‌روش آقای فوتبال ایران در لیگ برتر نوزدهم نیز بوده است.

سپس آرمین سهرابیان در شرایطی که از تیم های استقلال و سپاهان پیشنهاد داشت و تا آستانه عقد قرارداد با طلایی پوشان اصفهان نیز پیش رفت، با مسئولان گل گهر به توافق رسید تا یک فصل دیگر هم کار خود را زیر نظر امیر قلعه‌نویی دنبال کند.

رضا شکاری و بهنام برزای نیز آخرین تمدیدی های گل گهر تا این لحظه بوده‌اند؛ شکاری عملکرد خوبی در لیگ بیست و یکم داشت و پنج گل به ثمر رساند و دو پاس گل هم به هم‌تیمی های خود داد و در‌ نهایت هم تصمیم گرفت دو فصل دیگر در کار خود را در این تیم دنبال کند.

در این بین گل‌ گهر یک بازیکن هم جذب کرد؛ محمد خدابنده‌لو هافبک تیم ملی امید که با پیشنهاد جدی از باشگاه پرسپولیس روبرو شده بود و مذاکراتی جدی با مسئولان این باشگاه انجام داده بود در شرایطی که قرار بود برای عقد قرارداد در ساختمان باشگاه پرسپولیس حاضر شود، تصمیم خود را تغییر داد و به جمع شاگردان قلعه‌نویی پیوست.

ایمان سلیمی، سعید صادقی و میلاد زکی‌پور هم سه بازیکن جدا شده گل گهر تا این لحظه هستند. سلیمی مدافع سابق تیم های تراکتور و سِرد اسلوواکی پس از یک فصل حضور در گل گهر با پایان قراردادش از این تیم جدا شد و به مس رفسنجان پیوست.

سعید صادقی ستاره گل گهر در لیگ بیست و یکم نیز در حالی که علاوه بر دریافت پیشنهاد تمدید از گل گهر، با پیشنهاد استقلال نیز مواجه بود در نهایت تصمیم گرفت کار خود را در پرسپولیس دنبال کند.

زکی‌پور نیز در شرایطی که شایعاتی پیرامون انتقالش به پرسپولیس وجود داشت قراردادی دو ساله با سپاهان امضا کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها