يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۵۲۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۱۱ تير ۱۴۰۱
پلیس انگلیسی که پیش‌تر با لگد زدن به نوجوان ۱۵ ساله واکنش مردم را برانگیخته بود تنها تذکر کتبی دریافت کرد.

به گزارش پایگاه 598، پلیس انگلیسی که پیش‌تر با لگد زدن به نوجوان ۱۵ ساله واکنش مردم را برانگیخته بود تنها تذکر کتبی دریافت کرد.


 
افسر پلیس انگلیسی که فیلم لگد زدن او به یک دختر ۱۵ ساله منتشر شده بود، بدون اخراج یا جریمه شدن تنها یک تذکر کتبی دریافت کرد.

به گزارش دیلی میل، افسر پلیس شهر «نورفک» که نامش فاش نشده بیست و ششم سپتامبر در حال لگد زدن به یک دختر نوجوان بود که از او فیلم‌برداری شد.

این فیلم با تلاش یک افسر مرد برای دستگیری زنی شروع می‌شود. سپس در حالی که دختر ۱۵ ساله برای کمک به وی می‌رود از سوی پلیس مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد. در ادامه صدای فریاد دختر شنیده می‌شود که می‌گوید: «پایت را روی شکم من نگذار»؛ و بعد افسر به او دستبند می‌زند.

این ویدیو در زمان انتشار به سرعت وایرال شد و بحث‌های بسیاری را برانگیخت. پلیس انگلیس در آن زمان عنوان کرد که نمی‌توان اطلاعات بیشتری در مورد این رویداد منتشر کرد تا نتیجه تحقیقات از سوی اداره مستقل رفتار پلیس مشخص شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها