أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۸۶۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۱۲ تير ۱۴۰۱
آخرین وضعیت تامین برق مناطق زلزله زده؛
مدیرکل نظارت برمهندسی و راهبری شبکه برق گفت: تامین روشنایی و سیستم سرمایشی موقت برای چادرهای زلزله زدگان در حال انجام است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، مسعود صادقی، مدیرکل نظارت برمهندسی و راهبری شبکه برق در خصوص آخرین وضعیت تامین برق مناطق زلزله زده هرمزگان، اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته، ایمن سازی شبکه برق کلیه ساختمان های آسیب دیده به منظور اطمینان از عدم برق گرفتگی مردم در مناطق زلزله زده هرمزگان انجام شده است.

وی افزود: تاکنون روشنایی خیابان ها و کوچه ها متصل شده و شبکه برق فشار متوسط و فشار ضعیف در سایه خوش برقرار شده است.

مدیرکل نظارت برمهندسی و راهبری شبکه برق تصریح کرد: همچنین شبکه ها و پایه های سقوط کرده برق نیز در حال اصلاح است که پیش بینی می شود این مشکل هم تا پایان امروز رفع شود.

صادقی در خصوص تامین روشنایی و سیستم سرمایشی موقت برای چادرهای زلزله زدگان گفت: عملیات برقرسانی به چادرهای زلزله زدگان در حال انجام است و چادرها به طور موقت مجهز به روشنایی و کولر خواهند شد.

وی ادامه داد: عملیات اصلی در محور مزارع پرورش میگو نیز در حال انجام است و بخش زیادی از مشکلات در این مسیر نیز رفع شده و با توجه به نیاز به چاله کنی و نصب تیرهای جدید برق در برخی از مناطق این مسیر، تلاش برای رفع اشکالات برای حدود 3 مگاوات باقی مانده از 15 مگاوات با سرعت در حال انجام است.

بامداد روز گذشته (شنبه 11تیرماه)  زمین لرزه ای به بزرگی 6.1 ریشتر منطقه ای به نام سایه خوش حدفاصل بندرخمیر و بندر لنگه را لرزاند و باعث تخریب خانه ها در مناطق روستایی شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها