يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۶۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۱۲ تير ۱۴۰۱
مدیران رئال مادرید امضای قرارداد جدید با کریم بنزما، ستاره فرانسوی، را در اولویت خودشان قرار داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، کار رئال در این پنجره تابستانی نقل و انتقالات خیلی زود به پایان رسید و آنها خریدهای مدنظرشان را انجام دادند. 
پس از اتفاقات ناراحت کننده‌ای که درباره پرونده انتقال کیلیان امباپه به وجود آمد، این باشگاه موفق به جذب رودیگر به عنوان بازیکن آزاد و همچنین اورلین شوامنی از موناکو با قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو شد. 
تا به حال تمدید قرارداد لوکا مودریچ به صورت رسمی انجام و اعلام شده و انتظار می‌رود به زودی تمدید قرارداد با ادر میلیتائو، رودریگو و وینیسیوس جونیور نیز به سرانجام برسد. 


الا رئال مادرید تنها یک ماموریت و اولویت دارد و آن هم تمدید قرارداد فعلی کریم بنزما است. این بازیکن در 34 سالگی بهترین فصل فوتبالش را به پایان رساند و موفق شد 44 گل در 46 بازی به ثمر برساند. این در حالی است که او در تیم ملی فرانسه هم شش گل در 10 بازی زده است. 
او با 27 گل زده توانست عنوان آقای گلی لالیگا را به خود اختصاص دهد و رد لیگ قهرمانان نیز با 15 گل زده در 12 بازی بهترین گلزن شد تا نقش مهمی را در قهرمانی رئال در هر دوی این رقابت‌ها ایفا کرده باشد. 
مدیران رئال مادرید معتقد هستند که تنها ارلینگ هالند می‌تواند جانشین بنزما در خط حمله این تیم شود و با توجه به این که او به تازگی به سیتی پیوسته و همچنین درخشش این بازیکن فرانسوی، آنها قصد دارند قرارداد بنزما را حداقل تا سال 2024 تمدید کنند تا شرایط انتقال هالند به سانتیاگو برنابئو فراهم شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها