يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۷۹۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۷     ۱۴ تير ۱۴۰۱
سرمربی سابق تاتنهام با عقد قراردادی دو ساله رسما هدایت تیم الاتحاد عربستان را برعهده گرفت.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، حضور مربیان بزرگ و نام آشنای فوتبال اروپا در تیم های عربستانی ادامه دارد و این بار الاتحاد با نونو سانتوس سرمربی سابق تاتنهام قرارداد امضا کرد.

باشگاه الاتحاد رسما با سانتوس پرتغالی قرارداد امضا کرد و او را به رسانه‌ها معرفی کرد.

سانتوس که سابقه حضور در ولورهمپتون و تاتنهام  را در کارنامه دارد بعد از عقد قرارداد با الاتحاد گفت: برایم افتخار است که در بزرگ ترین باشگاه عربستانی مربیگری کنم. نهایت تلاش خودرا به کار می‌گیرم که بهترین نتایج را کسب کنم. به زودی شما را خواهم دید.

طبق قانون جدید فوتبال عربستان هر تیمی می‌تواند از ۷ بازیکن خارجی در ترکیب خود بهره گیرد. باشگاه الاتحاد به سرمربی جدید تیم اعلام کرد که باتوجه به حضور بازیکنان باکیفیت خارجی مثل رومارینیو، عبدالرزاق حمدالله، احمد حجازی و کورنادو، او می‌تواند ۳ بازیکن باکیفیت خارجی دیگر را جذب کند.

الاتحاد در فصلی که گذشت عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و تنها با اختلاف ۲ امتیاز نسبت به الهلال نایب قهرمان شد.این تیم بعد از مدت‌ها به لیگ قهرمانان آسیا برگشته است و امید زیادی دارد که بتواند با سرمربی سرشناس خود و البته جذب بازیکنان سرشناس تر در این رقابت ها بدرخشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها