امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۰۸۷۹۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۱۴ تير ۱۴۰۱
با صعود تیم ون پارس به رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور چهره 18 تیم حاضر در این مسابقات در فصل پیش رو مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، 18 تیمی که در فصل جدید بازی ها حاضر خواهند شد عبارتند از: آرمان گهر سیرجان، خیبر خرم آباد، پارس جنوبی جم، خوشه طلایی ساوه، مس شهربابک، استقلال ملاثانی، شمس آذر قزوین، شهرداری همدان، شهرداری آستارا، قشقایی شیراز، استقلال خوزستان، سایپا تهران، رایکا بابل، چوکای تالش، شاهین بندرعامری، ون پارس نقش جهان، فجرسپاسی و شهرخودرو.

فصل جدید بازی ها احتمالا در روزهای پایانی مرداد ماه آغاز می شود. به این خاطر که سازمان لیگ تاریخ شروع بازی های لیگ برتر را 21 مرداد اعلام کرده و در سال های گذشته معمولا لیگ یک، یک هفته بعد از لیگ برتر آغاز می شده است. در فصل پیش رو هم از بین 18 تیم حاضر در بازی ها دو تیم اول و دوم به لیگ برتر صعود می کنند و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی خواهند شد.

چوکا تالش – شاهین بندر عامری و ون پارس نقش جهان سه تیمی هستند که به لیگ یک صعود کرده اند. این سه تیم جایگزین ویستا توربین – شاهین شهرداری بوشهر و ماشین سازی شده اند. با صعود تیم های ملوان و مس کرمان به لیگ برتر هم دو تیم از لیگ برتر میهمان فصل جدید بازی های دسته اول شده اند. فجر سپاسی و شهر خودرو. سومین تیم صعود کننده به دسته اول از لیگ یک هم ون پارس نقش جهان است که در بازی پلی آف با شهرداری بندرعباس در مجموع دو بازی رفت و برگشت برنده شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها