کد خبر: ۵۰۸۸۵۹
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۱۵ تير ۱۴۰۱
یکی از بازیکنانی که باشگاه استقلال مصرانه تلاش می کند در فصل نقل و انتقالات تابستانی او را بخدمت بگیرد محمد محبی وینگر و مهاجم تیم سانتاکلارا است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، بر اساس آخرین خبرهای رسیده از اردوی تیم آبی باشگاه استقلال به موازات مذاکرات موفقیت آمیزی هم با باشگاه سانتاکلارا و هم محمد محبی داشت که تا روز گذشته به دلیل مشکلات ویزا هنوز راهی پرتغال نشده بود. باشگاه سانتاکلارا که برای فروش محمد محبی به یکی از تیم های مطرح پرتغال برنامه ریزی کرده بود و به همین خاطر بند فسخ 3 میلیون یورویی را در قرارداد این بازیکن گذاشته بود حالا با اصرار باشگاه استقلال و هم چنین ساپینتو مواجه شده است و به نظر می رسد در روزهای آینده رضایتنامه این بازیکن را برای تیم آبی صادر خواهد کرد. البته رضایتنامه محمد محبی برای تیم استقلال قرضی است و محمد محبی تنها فصل پیش رو برای استقلال بازی خواهد کرد و بعد از آن بار دیگر به پرتغال بر می گردد. مبلغی که باشگاه استقلال برای خرید قرضی محمد محبی به تیم سانتاکلارا پیشنهاد داده  حداکثر 300 هزار دلار است. باشگاه استقلال پیش تر پیشنهاد داده بود در ازای پرداخت 500 هزار دلار رضایتنامه محمد محبی به صورت قطعی از سوی باشگاه سانتاکلارا دریافت کند.

گفته می شود در روزهای اخیر ساپینتو سرمربی جدید تیم استقلال هم به این نقل و انتقال کمک کرد و پیش بینی می شود در روزهای پیش رو باشگاه سانتاکلارا رضایتنامه محمد محبی رابرای تیم استقلال صادر کند. یکی از دلایل قبول پیشنهاد باشگاه استقلال هم به این خاطر است که باشگاه سانتاکلارا متوجه شده با حضور محمد محبی در اردوی تیم آبی او یک بار دیگر شانس ملی پوش شدن و بازی در ترکیب تیم ملی ایران را پیدا خواهد کرد و این موجب بالا رفتن قیمت این بازیکن ایرانی می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها