أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۸۹۳۸
زمان انتشار: ۰۹:۳۲     ۱۶ تير ۱۴۰۱
اینکه آمار فوتی های کرونا در ایران از ۷۰۰ نفر در روز به کمتر از ۵ نفر رسیده و چندین روز نیز رکورد بدون فوتی کرونا را ثبت کردیم، اصلا برای جریان اصلاح طلب اهمیت ندارد. اینکه دولت رئیسی بجای اینکه بگوید به خانه نساختن برای مردم افتخار می کنیم، آستین بالا زده و در پی ساخت مسکن است هم برای اصلاح طلبان هیچ اهمیتی ندارد.

به گزارش پایگاه 598، روزنامه آرمان در مطلبی به قلم «محمود میرلوحی» عضو شورای شهر پنجم تهران- که به شورای «اسم و فامیل» مشهور شد- نوشت: «گزارش‌هایی در رسانه‌ها منتشر می‌شود حاکی از آن که واکسن را حل و فصل شده، نفت را می‌فروشیم، مسکن را داریم می‌سازیم، کمبود برق را به سرعت حل کرده و ۶ هزار مگاوات ظرف یکسال به تولید برق افزودیم، تورم را مهار می‌کنیم و... گزارش‌های از این دست بسیار است اما از نظر کف جامعه، مشکلات معیشتی سر جای خودش هست. از امید به بهبودی وضع اقتصادی و کاهش تورم و رفع مشکلات تقریبا هم در فضای مجازی، هم در رسانه‌ها، هم روزمره در صف نان و سوپرمارکت‌ها که رفت و آمد می‌کنیم، گویاست.»

در ادامه این مطلب آمده است: «در این مدت اخیر مردم از وضعیت اقتصادی و تورم متحیرند. واقعیت این است که افراد با دیدن صورتحساب‌ها با ناباوری نگاه و تعجب می‌کنند و بعضا از فروشنده می‌پرسند که درست است!؟»

در دولت روحانی دغدغه مردم «رفع حصر» بود، الان دغدغه مردم «معیشت» است/مگر آمار صفر فوتی کرونا و ساخت مسکن هم دستاورد است!؟

اینکه آمار فوتی های کرونا در ایران از ۷۰۰ نفر در روز به کمتر از ۵ نفر رسیده و چندین روز نیز رکورد بدون فوتی کرونا را ثبت کردیم، اصلا برای جریان اصلاح طلب اهمیت ندارد.

اینکه دولت رئیسی بجای اینکه بگوید به خانه نساختن برای مردم افتخار می کنیم، آستین بالا زده و در پی ساخت مسکن است هم برای اصلاح طلبان هیچ اهمیتی ندارد.

وزارت نفت در دولت سیزدهم علیرغم تحریم های ظالمانه آمریکا توانست توفیقات ارزشمندی را در فروش نفت و وصول درآمدهای حاصل از آن کسب کند، در دولت سیزدهم شاهد افزایش صادرات و مثبت شدن تراز تجاری کشور بوده ایم، اما اینها هم برای اصلاح طلبان اهمیتی ندارد.

تأمین کالاهای اساسی و میزان استاندارد آن در انبارهای کشور از دیگر مصائب جا مانده از دولت قبل بود. در اوایل شروع به کار دولت سیزدهم در انبارها یک سوم استاندارد معین کالای اساسی وجود داشت که در این رابطه برخی از مسئولین هشدارهایی درباره عدم تأمین برخی کالاهای اساسی می‌دادند. دولت سیزدهم در جهت تامین کالاهای اساسی و رفع نگرانی های موجود از کمبود این کالاها برنامه ریزی دقیقی داشت و توانست این مسئله را مدیریت کند تا بازار مصرف با التهاب مواجه نشود.

در فصل بهار امسال تجارت غیر نفتی کشور با ۱۵ کشور همسایه به ۱۲ میلیارد و ۳۶۴ میلیون دلار رسید که نسبت به بهار سال قبل  با رشد ۱۸ درصدی همراه بوده است. توجه دولت سیزدهم به مراودات تجاری با همسایگان در سه ماه نخست سال جاری نتایج جالب توجهی داشته است که یکی از انها مثبت شدن تراز تجاری و رشد صادرات غیر نفتی بوده است.

همین دیروز تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری ۷ میلیارد دلاری در میدان نفتی آزادگان امضا شد. رئیس جمهور با اشاره به این تفاهم نامه گفت: «منتظر خارجی‌ها نماندیم و مردم به زودی نتایج غرورآفرین این سرمایه‌گذاری‌ها را مشاهده خواهند کرد

بهتر است که جریان اصلاح طلب با اصلاح رفتار خود، کمی هم به فکر مردم باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها