يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۹۵۲
زمان انتشار: ۰۹:۵۴     ۱۶ تير ۱۴۰۱
مقصد بعدی فولاد؟
کاپیتان استقلال بعد از کش و قوس های فراوان سرانجام خداحافظی خود از این تیم را به طور رسمی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، برای وریا غفوری، آن مصاحبه طوفانی و بیان ناراحتی از اینکه هیچ کس از باشگاه استقلال با او برای تمدید قرارداد تماسی نگرفته هم افاقه نکرد؛ او ساعت ها و روزها منتظر ماند تا شاید روزنه امیدی برای ادامه همکاری اش با استقلال باز شود، اما در نهایت همه راه ها برایش به خداحافظی ختم شد.
«بدرود استقلال قهرمان»؛ بعد از چند روز سکوت وریا غفوری این 3 واژه را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر و پایان همکاری اش با آبی پوشان را بعد از 6 سال به طور رسمی اعلام کرد. خبری تلخ و غم انگیز برای بسیاری از هواداران استقلال که به کاپیتان تیم خود علاقه وافری داشتند.
هرچه بود، حالا غفوری مجبور به خداحافظی از هواداران استقلال شده و دیگر او را با پیراهن این تیم نخواهیم دید. ستاره سابق تیم ملی ایران حالا در آستانه 35 سالگی دیگر جایی در ترکیب استقلال ندارد و احتمالا شاهد آن خواهیم بود که فوتبالش را در تیم دیگری ادامه بدهد.
حالا دیگر برای وریا غفوری باید از عنوان «کاپیتان سابق استقلال» استفاده کنیم؛ هرچند تصور دیدن غفوری با پیراهن تیمی دیگر برای طرفداران استقلال ناراحت کننده است اما در فوتبال حرفه ای چنین موضوعاتی بارها دیده شده و اینبار فوتبال روی تلخ خود را به غفوری نشان داد.

درباره تیم آینده وریا طی روزهای گذشته شایعات زیادی مطرح شده است. باشگاه فولاد خوزستان در بین تیم های ایرانی مهم ترین خواهان کاپیتان سابق استقلال است. جواد نکونام چند ساعت بعد از مصاحبه وریا غفوری درباره عدم علاقه به تمدید قرارداد این بازیکن به طور رسمی برای جذب وی اقدام کرد و حالا به نظر می رسد اگر مشکل خاصی پیش نیاید این مدافع راست باتجربه به احتمال فراوان به تیم قرمز پوش اهوازی بپیوندد.
این در حالی است که روز گذشته باشگاه اربیل عراق نیز برای جذب غفوری به طور رسمی اقدام کرد؛ باشگاه عراقی که در بخش کردستان این کشور فعالیت می کند، پیشنهاد خود به وریا را اعلام کرده و حتی گفته می شد که مدیرعامل این باشگاه برای مذاکره و عقد قرارداد به ایران سفر می کند.
در چنین فضایی هواداران فوتبال ایران منتظر انتخاب تیم آینده وریا غفوری توسط این بازیکن هستند. کاپیتان پیشین استقلال قطعا انگیزه زیادی برای نشان دادن دوباره توانایی های فنی خود در یک تیم دیگر دارد و حالا باید دید او طی روزهای آینده چه تیمی را برمی گزیند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها