أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۹۰۱۳
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۱۸ تير ۱۴۰۱
مسابقه انتخابی تیم ملی شطرنج‌ برای حضور در رقابت‌های جهانی برگزار می‌شود.
برای حضور در رقابت‌های جهانی؛ ۱۲ شطرنج‌باز وارد مسابقه می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری فارس، به منظور شرکت در مسابقات شطرنج دانشجویان جهان مسابقه انتخابی تیم ملی دانشجویان با همکاری فدراسیون شطرنج از امروز 18 تیرماه به مدت 4 روز با رقابت 12 شطرنج باز دختر و پسر در محل فدراسیون شطرنج برگزار خواهد شد.

اسامی دانشجویان شرکت کننده به شرح زیر است: 

بخش دختران:
در بخش دختران 7 دانشجو به اسامی: آناهیتا غلامی اوریمی، وصال حامدی نیا، طناز ازلی، میترا اصغرزاده، سیده فاطمه سعادتی، ژینا پاک­نیت و کیمیا مجیدی با هم دست به مهره می شوند.

در این بخش استاد بین­ المللی بانوان، مبینا علی­ نسب به دلیل برخورداری از بالاترین درجه بین المللی، مطابق آیین نامه مستقیما به عضویت تیم ملی درآمد.

در بخش پسران:
در بخش پسران، مسعود مصدق پور، مهدی غلامی اوریمی، آرش طاهباز، آرش داغلی و آرمان حاکمی با هم رقابت می کنند و در این بخش نیز استاد بزرگ خلیل موسوی به دلیل برخورداری از بالاترین درجه بین المللی، مطابق آیین نامه مستقیما به عضویت تیم ملی درآمد.

رقابت های هر دو بخش بصورت دوره ای برگزار خواهد شد و بمنظور گزینش آماده ترین بازیکنان، ترتیبی اتخاذ شد تا در صورت تساوی امتیاز بازیکنان برتر، رقابت های تکمیلی برگزار شود.

دانشجویانی که حداقل ریتینگ بخش پسران 2300 و دختران 1850 را داشتند می‌توانستند در این رقابتها شرکت کنند. رقابتهای شطرنج دانشجویان جهان شهریور ماه سال جاری به میزبانی کشور بلژیک برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها