امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۰۹۰۸۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۱۸ تير ۱۴۰۱
باشگاه تراکتور امروز به شایعات اخیر در مورد مهاجم خود واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، نام محمد عباس زاده در حالی به عنوان یکی از جدا شده های احتمالی تراکتور مطرح شده که مدیران این باشگاه چنین موضوعی را رد می کنند. گفته می شود که اولویت سرخ پوشان برای خط حمله، خرید یک بازیکن خارجی است. در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، جدایی عباس زاده منتفی خواهد بود.

مهاجم تراکتور یک روز بعد از شروع تمرینات، خود را به تبریز رساند تا زیر نظر قربان بردیف، کار خود را شروع کند. عباس زاده تمایل به ماندن دارد اما با توجه به شرایط فعلی هنوز احتمال جدایی او بیشتر از ماندنش پیش بینی می شود.

اولویت اول تراکتوری ها جذب یک مهاجم خارجی با تایید بردیف است. البته عباس زاده همچنان در تبریز حضور داشته و با تیم تمرین می کند. باشگاه تراکتور نیز امروز در خبر مربوط به تمرینات، نسبت به شایعات اخیر واکنش نشان داده و به حضور مهاجم مازندرانی در تمرینات تاکید کرد.

 
 

باشگاه تراکتور فصل گذشته با زوج بابایی-عباس زاده خط حمله خود را بسته بود و باید دید که در آینده مبهم این دو بازیکن برای فصل جدید به کجا می انجامد. گفته می شود که بابایی هم در تلاش است تا اگر نتوانست با باشگاهی از ایران قرارداد خوب منعقد کند، دوباره لژیونر شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها