يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۹۰۸۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۱۸ تير ۱۴۰۱
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم ترافیک در جاده‌های شمال، گفت: با توجه به وضعیت ترافیک اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌صورت مقطعی در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گزارش پایگاه 598،  یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت ترافیکی محورهای مازندران در شهرستان ساری، اظهار کرد: با توجه به تعطیلات عید قربان از روز چهارشنبه شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای شمال هستیم که همچنان این وضعیت تداوم دارد.

وی گفت: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای استان به‌صورت پرحجم است که انتظار داریم در ساعات پایانی روز از حجم بیشتر برخوردار باشد.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: با توجه به وضعیت ترافیک اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌صورت مقطعی در دستور کار پلیس قرار دارد.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز از کرج و آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای یک‌شنبه ۱۹ و دوشنبه ۲۰ تیر ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روزهای اعلام شده از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد تمامی تریلرها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای شنبه ۱۸و یک‌شنبه ۱۹ تیر ماه از محور تهران، سوادکوه و قائم‌شهر ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است، گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز و همچنین روزهای یک‌شنبه ۱۹ و جمعه ۲۰ تیر ماه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یک‌شنبه ۱۹ تیر ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشا) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توجه به توصیه‌ها و هشدارها و پرهیز از سبقت و سرعت غیرمجاز خط قرمز پلیس است که ضرورت دارد مورد توجه قرار گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها