أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۹۰۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۱۹ تير ۱۴۰۱
پیام تبریک رئیس جمهور به سران کشورهای اسلامی؛
رئیس‌جمهور در پیام به سران کشورهای اسلامی نوشت: عید قربان، خالصانه‌ترین نماد تسلیم در پیشگاه الهی و برگزیده حضرت ابراهیم (ع) به عنوان الگوی مؤمنین است.
عید سعید قربان خالصانه‌ترین نماد تسلیم در پیشگاه الهی است

به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیام تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان به سران کشور‌های اسلامی، آورده است: عید قربان خالصانه‌ترین مظهر عبادت، نماد ایثار و تسلیم در پیشگاه الهی و روز سربلندی حضرت ابراهیم (ع) در امتحان الهی، قبولی طاعت و برگزیده شدن او به عنوان امام و الگوی مؤمنین است.

رئیس‌جمهور اظهار امیدواری کرده است که به یمن و برکت این عید فرخنده، دل‌های مؤمنین در سایه تعالیم حیات‌بخش دین مبین اسلام و آموزه‌های گران‌سنگ پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی (ص) به یکدیگر نزدیکترشده و همه مسلمانان جهان به شایستگی در مسیر وحدت، همدلی و همبستگی گام بردارند تا شاهد عزت و سربلندی روزافزون ملت اسلامی در تمامی عرصه‌های بین‌المللی باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها