يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۹۱۲۱
زمان انتشار: ۱۰:۰۶     ۲۰ تير ۱۴۰۱
دولت از واریز یارانه‌های نقدی در روز سه‌شنبه خبر داد.هزار تومانی هفته جاری اعلام می‌شود

به گزارش پایگاه 598، ایسنا نوشت: آن‌طور که پایگاه اطلاع رسانی دولت اعلام کرده است  یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی، روز ۲۱ تیرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

این در حالی است که معمولا یارانه‌ها در ساعت ۲۴ روز بیستم هر ماه واریز می‌شود ولی بعد از خبرهایی که در این رابطه منتشر شد، سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد که این زمان تغییر کرده و اطلاع رسانی خواهد شد.

پرداخت یارانه نقدی از اردیبهشت امسال و به دنبال حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از واردات کالای اساسی با رویه جدید و مبلغ ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان به تناسب دهک‌بندی صورت گرفته برای ۹ دهک پرداخت می‌شود؛ به‌طوری که برای سه دهک اول به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار و مابقی دهک‌ها ۳۰۰ هزار تومان است.

یارانه تیرماه، سومین مرحله از پرداخت یارانه جدید است که طبق اعلام اولیه، حدود ۲۳ هزار میلیارد تومان در ماه هزینه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها