کد خبر: ۵۰۹۱۴۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۲۰ تير ۱۴۰۱
با رایزنی های انجام شده احتمالا شاهد بازگشت استادیوم شهدای شهرقدس به مسابقات لیگ برتر خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، یکی از مشکلاتی که لیگ برتر فصل گذشته با آن دست و پنجه نرم می کرد، به کمبود زمین مسابقه در شهر تهران بود؛ این مساله باعث شد تا پیکان و هوادار دو تیم تهرانی لیگ برتر مدتی مجبور به خروج از استان تهران و برگزاری بازی هایشان در ورزشگاه انقلاب کرج بشوند.

از این رو ورزشگاه پاس قوامین در نیم فصل دوم با برنامه فشرده میزبان بازی های زیادی از پیکان و هوادار و همچنین تیم سایپای لیگ یکی بود. در این شرایط مسئولان هیات فوتبال استان تهران و سازمان لیگ به دنبال راهی برای خروج از این مساله بودند.

ورزشگاه شهدای شهرقدس در سال های گذشته همواره در لیگ برتر میزبانی های زیادی داشت اما برگزاری مسابقات و تمرینات بسیار در سال گذشته روی چمن این ورزشگاه باعث تخریب آن شد و تیم های لیگ برتری و حتی لیگ یکی رغبتی برای میزبانی از حریفان در شهرقدس نداشتند.

حالا با رایزنی های صورت گرفته احتمال استفاده دوباره از ورزشگاه شهرقدس در لیگ برتر وجود دارد. مسئولان هیات فوتبال تهران و همچنین مدیران باشگاه پیکان جلساتی را با مسئولان شهرداری شهرقدس(متولی ورزشگاه شهدا) داشته اند و قرار است اقداماتی برای ترمیم چمن این ورزشگاه از سوی شهرداری صورت بگیرد. در صورتی که چمن ورزشگاه شهرقدس تا قبل از مسابقات لیگ برتر آماده شود، شاهد بازگشت مسابقات پیکان به این شهرستان خواهیم بود.

تیم فوتبال پیکان چند سال بازی های خانگی خود را در ورزشگاه شهرقدس برگزار کرد و از قضا این ورزشگاه چمن خوبی نیز در اختیار داشت. حالا با توجه به مشکلاتی که کمبود ورزشگاه در تهران در لیگ گذشته ایجاد کرد، احتمال استفاده از شهرقدس قوت گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها