أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۹۱۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۰ تير ۱۴۰۱
سرمربی کروات تیم ملی فوتبال در روزهای پرتنش فوتبال ایران امشب به تهران می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، اگرچه بحث درباره برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی ایران بسیار است و خیلی‌ها او را دیگر صاحب صندلی اول کادرفنی ایران نمی‌دانند، اما این مربی همانطور که در پست اینستاگرامی خود گفته بود، قصد دارد طبق برنامه کارش را جلو ببرد.

اسکوچیچ که گفته بود هیچ قصدی برای از دست دادن جایگاه خود ندارد، طبق برنامه قبلی از زاگرب به سمت تهران پرواز خواهد کرد. او امروز از کرواسی به ترکیه می‌رود و از طریق استانبول خود را به تهران خواهد رساند.

این مربی کروات که 30 خرداد به کشور خود رفت و چند روز در مرخصی بسر برد، امشب به تهران می‌رسد و قصد دارد برنامه های آینده اش را با فدراسیون هماهنگ کند. قرار است اسکوچیچ فردا جلسه ای را با مدیران فدراسیون فوتبال داشته باشد.

این در حالی است که شاید در پایان امروز(دوشنبه) تکلیف اسکوچیچ و همکاری اش با فدراسیون فوتبال و تیم ملی روشن شده باشد. باید دید چه اتفاقات جدیدی در انتظار تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها