کد خبر: ۵۰۹۱۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۲۰ تير ۱۴۰۱
سرمربی تیم ملی والیبال لهستان معتقد است برای صعود به نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها کار سختی برابر شاگردان عطایی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه" آخرین دور بازی‌های گروهی از مرحله اصلی لیگ ملت های امسال در گدانسک برگزار شد. لهستان که بازی اول با نتیجه 2-3 مقابل ایران شکست خورده بود، در سه بازی بعدی مقابل چین، هلند و اسلوونی به پیروزی رسیدند.
نیکولا گربیچ در خصوص این بازی‌ها می‌گوید: "دو سه روزی فرصت دارم تا آمارها را تحلیل کنم و نتیجه بگیرم. این یک رشته زیبا است که همیشه در آن شگفت زده می شوید. انتخاب چهارده نفر از این گروه هفده نفره که به بولونیا پرواز خواهند کرد دشوار خواهد بود. تصمیم بسیار سختی در انتظار من است."
او در ادامه در خصوص نتایج خوب لهستان در مرحله گروهی گفت: "هیچ سورپرایز بزرگی وجود نداشت. من از اینکه بازیکنان چگونه به انتظارات من از بازی خود پاسخ دادند بسیار راضی هستم، اما می دانستم که آنها چه کاری می توانند انجام دهند و تعجب نمی کنم که نتایج این مرحله چگونه به نظر می رسد. بازیکنان فلسفه کار من را درک کردند و به همین دلیل این مسابقات به این شکل بود."
شاگردان نیکولا گربیچ در صورت پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ایران، در مرحله نیمه نهایی با برنده زوج آمریکا و برزیل دیدار خواهند کرد. اما گربیچ از بازی با ایران به آسانی نگذشته و در این رابطه از صعود مطمئن نیست:"بازی بسیار سختی خواهد بود. این تیم همیشه برای دیدار با ما بسیج می شود و اخیرا کمی ما را غافلگیر کرده اند. باید بازی با آنها را تحلیل کنم تا نتیجه بگیرم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها