أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۹۲۱۱
زمان انتشار: ۰۹:۱۶     ۲۱ تير ۱۴۰۱
با تصمیم کمیته فنی؛
کمیته فنی فدراسیون فوتبال صلاحیت دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی را رد کرد و رای به برکناری این مربی کُروات داد. قرار است بزودی سرمربی جدید این تیم برای حضور در جام جهانی معرفی شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال روز گذشته برگزار شد. این کمیته در نهایت رای به برکناری اسکوچیچ داد؛ آن‌هم در شرایطی که فدراسیون فوتبال در روزها و هفته‌های گذشته بحث برکناری این مربی را رد می‌کرد.

ابراهیم قاسمپور عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در پایان جلسه امروز، ضمن تایید برکناری اسکوچیچ، توضیحاتی در این خصوص داد.

قاسمپور گفت: امروز تصمیماتی گرفته شد که کلیاتش را سایت فدراسیون فوتبال اعلام می‌کند. به یک جمعبندی رسیدیم که فدراسیون اعلام می‌کند؛ هم گزینه ایرانی داریم و هم گزینه خارجی.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا برکناری اسکوچیچ قطعی است؟ گفت: بله. کمیته فنی صلاحیت اسکوچیچ را تایید نکرد. این را می‌توانم بگویم.

قاسمپور در پاسخ به این سئوال که چرا زودتر این تصمیم گرفته نشد؟ تاکید کرد: فدراسیون به ما ارجاع نکرده بود. ما هم تایید نکردیم ولی درباره گزینه‌های بعدی پیشنهاداتی دادیم که هم می‌تواند داخلی باشد و هم خارجی.

 اسکوچیچ در روز ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ به عنوان جانشین مارک ویلموتس به نیمکت تیم ملی ایران رسید و بعد از گذشت حدود سه سال، از کارش برکنار شد. اسکوچیچ موفق شد ایران را در شرایط سختی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها