امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۰۹۲۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۲۱ تير ۱۴۰۱
روز گذشته فرصت نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتری محدود شد و بر این اساس تیم‌ها تنها تا 30 مرداد مجاز به اضافه کردن بازیکن به ترکیب تیم خود خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، ادامه نقل و انتقالات چه در لیگ برتر و چه در لیگ یک بعد از شروع مسابقات به این خاطر است تا تیم ها و هم چنین بازیکنان تصمیمات اشتباه خود را در نقل و انتقالات جبران کنند. بر این اساس باشگاه و بازیکن می توانند در فضایی آرام و بعد از تفاهم قرارداد خود را فسخ کنند و بازیکن راهی یک تیم جدید شود. مشکلات بین بازیکن و باشگاه پیش از شروع مسابقات نمود ندارد و بعد از شروع بازی ها است که بازیکن متوجه افکار مربی در مورد خود می شود. اما این فصل این فرصت کم شد و باشگاه ها و بازیکنان تنها 9 روز بعد از شروع بازی ها فرصت خواهند داشت تا نسبت به تصمیمات خود تجدید نظر کنند.

گفتنی است فصل جدید بازی های لیگ برتر  21 مرداد آغاز می شود. برخی از باشگاه ها به صورت شفاهی درخواست تاخیر در شروع بازی های این فصل را داده اند به این خاطر که دیر تمرینات خود را آغاز کرده اند اما سازمان لیگ این موضوع را نپذیرفته و تاکید کرده فصل جدید بازی ها از 21 مرداد آغاز می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها