أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۹۲۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۲۱ تير ۱۴۰۱
روز گذشته کمیته فنی فدراسیون فوتبال تصمیم خود را در مورد اسکوچیچ اعلام کرد و ابراهیم قاسمپور، سخنگوی کمیته فنی، به صراحت گفت اعضای این کمیته موافق ادامه حضور اسکوچیچ در راس کادر فنی تیم ملی نیستند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، در حالی که نتیجه نشست کمیته فنی به صراحت به رسانه‌ها اعلام شد، سایت فدراسیون فوتبال خبر داد که دستاورد کمیته فنی برای تصمیم گیری به اعضای هیئت رییسه تقدیم خواهد شد. طبق قانون، تصمیم کمیته ها و سازمان های تابع فدراسیون فوتبال در صورت تایید از سوی اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال اجرایی خواهد شد چراکه اعضای هیئت رییسه بالاترین مرجع تصمیم گیری در فوتبال کشور هستند. کامرانی فر، شب گذشته در برنامه فوتبال برتر، یک بار دیگر گفت: تا تصمیم نهایی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است؛ این  موضوع با نقد جدی علیرضا منصوریان، میهمان حضوری برنامه، همراه شد که گفت: پس شما یک نفر را در کمیته فنی نگذارید که سریع خبر را به بیرون بدهد و چهار ساعت فضای مجازی را ملتهب کند. شرایطی به وجود آمده که بچه های تیم ملی به هم افتادند. ما تورنمنت جام جهانی را در فدراسیون شوخی گرفتیم.

به نظر می رسید دبیر کل در برابر این گفته منطقی علیرضا منصوریان پاسخی پیدا نکرد و اینطور به مصاحبه اش ادامه داد: کارها و برنامه ریزی خوبی برای یک اردوی خیلی خوب با دو مسابقه تدارکاتی مناسب انجام شده و در حال امضای نهایی هستیم. تمام پروسه اجرایی توسط فدراسیون انجام شده و در بحث سرمربی نیز هیئت رئیسه به زودی تصمیم گیری می کند.

در این مورد باید حق را به علیرضا منصوریان داد؛ تصور کنید امروز یا هر زمان دیگری اعضای هیئت رییسه تصمیم بگیرند مصوبه کمیته فنی را وتو کنند، یعنی اخراج اسکوچیچ را. آیا با اخباری که در مورد نشست کمیته فنی به بیرون درز پیدا کرده و حتی در رسانه های خارجی هم بازتاب داشته چنین کاری ممکن است؟ همه اخراج اسکوچیچ را تمام شده می دانند و در صورت بازگشت اسکوچیچ فوتبال ما دستاویز تمسخر قرار خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها