أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۹۳۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۲۱ تير ۱۴۰۱
باید با آنها برخورد شود؛ چه کسی تصمیم گیرنده است؟
پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید مشکل فعلی تیم ملی کادرفنی نیست و در حال حاضر نباید تغییری ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، محمد پنجعلی پيشکسوت فوتبال ایران در خصوص شرایط و حواشی پیرامون تیم ملی به خبرنگار ما گفت: شرایط فعلی به نفع ما نیست؛ در حال حاضر تیم ملی نیاز به آرامش دارد اما مشخص نیست تصمیم ما چیست؟ الان باید مربی د کادرفنی بالای سر تیم باشند اما تصمیماتی که گرفته می‌شوند یا احساسی هستند یا واقعا بدون بررسی، مطالعه و هم‌فکری انجام می‌شوند. اگر واقعا می‌خواهیم در جام جهانی به مرحله بعد صعود کنیم، این درست نیست. الان بین بچه ها هم مشکل به وجود آمده است؛ چطور این اتفاقات را پیش‌بینی نکردند؟ فقط اسامی مربی ها را مطرح می‌کنند و در واقع هنوز کادرفنی ما مشخص نیست. همه اینها به تیم ملی ضرر می‌زند.

او در واکنش به رد صلاحیت اسکوچیچ توسط کمیته فنی عنوان کرد: آقای اسکوچیچ در فوتبال ما بوده و تمام نتایجی که گرفته است مشخص است. البته اعتقاد من اصلا به مربی خارجی نیست؛ نه اینکه احساسی تصمیم بگیرم و از مربی ایرانی دفاع کنم، بلکه می‌گویم ما خیلی سال است فوتبال بازی کرده‌ایم. پیش از انقلاب تیم ملی ما در جام جهانی بود و تجربه زیادی به دست آوردیم. ما به مربی خارجی و بازیکن خارجی نیاز نداریم؛ به زیرساخت نیاز داریم.

پنجعلی تصریح کرد: ما در حال حاضر هیچ چیز نداریم؛ به چه چیزی ببالیم؟ بله استعداد داریم اما به جز آن چه چیزی داری؟ هنوز دو باشگاه بزرگ ما استادیوم ندارند. از چه چیزی دم می‌زنیم؟ فوتبال حرفه‌ای؟ جام جهانی؟ جام جهانی هم ۹۹ درصد به استعداد خود بازیکنان بستگی دارد؛ وقتی مربی خارجی انتخاب می‌شود بیشتر از او حمایت می‌کنند اما وقتی مربی ایرانی می‌گذاریم او را به امان خدا واگذار می‌کنیم.

 
 

وی افزود: ما در هر شرایطی به جام جهانی رفته‌ایم. در دوره ای که یک تیم به جام جهانی می‌رفت هم صعود کردیم؛ الان که پنج شانس وجود دارد و کار شاخی نیست. کار در‌ جام ملت ها سخت می‌شود که ۳۰ سال است هیچ نتیجه ای نگرفته‌ایم. همه این مسائل نشان دهنده این است که با شرایط فعلی ما جا مانده‌ایم.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه گفت: فقط می‌گوییم کی‌روش. کی‌روش و امثال کی‌روش مقابل عراق و لبنان باخته‌اند، در جام ملت های آسیا هیچ چیز نشده‌اند. اسکوچیچ آدم خوبی است اما در این مقطع احساسی تصمیم گرفتیم و اشتباه کردیم. الان زمان تغییر نیست. اما باز هم همه چیز بستگی دارد که ترازو به کدام طرف سنگینی کند؛ دلالی یه چیز دیگری؟ حتی اگر اسکوچیچ مربی خوبی هم نباشد الان زمان تعویض نیست. الان هم مشکل ما مربی نیست؛ مسائل دیگری است که اشاره کردم.

پنجعلی در پایان در خصوص دودستگی بین بازیکنان گفت: باید مسببین این اتفاقات برخورد شود. الان مشخص نیست چه کسی تصمیم‌گیرنده است. باید به همه مسائل رسیدگی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها