امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۰۹۳۱۵
زمان انتشار: ۰۹:۰۸     ۲۲ تير ۱۴۰۱
نخستین تمرین پیش فصل اتحاد کلباء در حضور سرمربی جدید و ایرانی این تیم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، فرهاد مجیدی که پس از کسب عنوان قهرمانی همراه استقلال تصمیم به ترک این تیم گرفت و هدایت اتحاد کلباء امارات را عهده‌دار شد، امشب برای نخستین بار پیراهن تیم جدیدش را بر تن کرد.

تمرینات پیش‌فصل اتحاد کلباء امارات از امشب در کمپ اختصاصی این باشگاه آغاز شد و فرهاد مجیدی برای نخستین بار با پیراهن تمرینی آبی‌رنگ تیمش و استایل همیشگی خود در زمین حضور یافت و تیم جدیدش را تمرین داد.

گابریل پین، دستیار ایتالیایی و صالح مصطفوی، مربی ایرانی که همراه با فرهاد مجیدی از استقلال جدا شده و تصمیم به حضور در اتحاد کلباء گرفته‌اند نیز در نخستین جلسه تمرینی این تیم شرکت کردند و تمرینات تاکتیکی را زیر نظر گرفتند.

 
 

نخستین تمرین پیش فصل اتحاد کلباء امارات در حالی امشب برگزار شد که فرهاد مجیدی به‌همراه دو دستیار شناخته شده‌اش تصمیم گرفتند کار با توپ و یک تمرین سبک را در دستور کار قرار بدهند و به‌نوعی جلسه معارفه‌شان با بازیکنان را در حضور مدیران این باشگاه برگزار کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها