يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۹۳۳۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۲۲ تير ۱۴۰۱
حضور کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، تاثیر بسزایی روی موقعیت منچستریونایتد در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، رونالدو تابستان گذشته پس از 12 سال دوری به یونایتد بازگشت و موفق شد 24 گل در رقابت‌های فصل گذشته برای این تیم به ثمر برساند.
با این حال به نظر می‌رسد که بیشترین تاثیرگذاری او روی عملکرد این باشگاه تعداد گل‌هایی که به ثمر رسانده نبوده، بلکه بهبود شرایط این این تیم در شبکه‌های اجتماعی و در زمانی بوده که آنها بدترین عملکرد تاریخ خودشان را به نمایش گذاشته‌اند. 
تعامل صفحات اجتماعی این باشگاه با دنبال کنندگانش در عواملی چون به اشتراک گذاری، لایک و نظرات ارسالی تقریبا دو برابر شده و به بیش از دو میلیارد بار در طول 12 ماه گذشته رسیده است. 
حضور رونالدو در این تیم که شخصا 465 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد باعث شد که فعالیت صفحه این باشگاه در این شبکه اجتماعی به شکل قابل محسوسی افزایش پیدا کند و اقبال کاربران این برنامه به آنها بیشتر شود. 

از بین 25 پستی که بیشترین محبوبیت را در بین پست‌های منتشر شده باشگاه‌های لیگ برتری در فصل گذشته داشتند، 10 پست مربوط به رونالدو بوده و هر سه پست اول در این فهرست نیز به این بازیکن پرتغالی اختصاص داشته است. 
در نتیجه، منچستریونایتد به محبوب‌ترین باشگاه در شبکه‌های اجتماعی در سراسر دنیا تبدیل شده است و توانست برای اولین بار در زمینه تعامل با کاربران فضای مجازی از دو باشگاه بزرگ رئال مادرید و بارسلونا عبور کند که همیشه در سال‌های اخیر در این زمینه پیشتاز بوده‌اند. 
این اتفاق اهمیت زیادی برای مدیران این باشگاه هم دارد، چرا که حامیان مالی قدرتمند همیشه چنین مواردی را زیر نظر دارند و این می‌تواند از لحظات تجاری و تبلیغاتی اتفاق بسیار خوبی برای یونایتد باشد. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها