يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۹۳۴۱
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۲۲ تير ۱۴۰۱
با اعلام رسانه برزیلی
با اعلام رسانه برزیلی، مذاکرات استقلال و ژان کارلوس بدون نتیجه به پایان رسید و انتقال این بازیکن به جمع آبی‌ها منتفی شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، ژان کارلوس بازیکن برزیلی تیم فوتبال نائوچیکو که در دو پنجره نقل و انتقالاتی اخیر به باشگاه استقلال لینک شده بود، در تیمش می ماند و کار انتقال او به جمع شاگردان ساپینتو رسماً منتفی شد.

وب سایت ge.globo با انتشار این خبر نوشت: مذاکرات ژان کارلوس رو به سرد گرائید و هیئت مدیره نائوچیکو به ماندگاری این هافبک اطمینان دارد. آنها تماس با باشگاه ایرانی را تکذیب می کنند و قصد دارند بازیکن شماره 10 را تا پایان قراردادش در سال 2024 حفظ کنند.

ایجنت این بازیکن تماس‌هایی از علاقه استقلال از ایران به این بازیکن را به گوش مدیران رساند اما پیشنهاد رسمی ارائه نشد. نائوچیکو روی ایده ماندگاری ژان کار می کند، زیرا هیچ سیگنال مشخصی از سوی مدیران ایرانی وجود نداشت.

 
 

مذاکرات برای انتقال ژان توسط دیویدسون اندروز مدیربرنامه  این بازیکن با یکی از ایجنت های فیفا به نام رضا فیض بخش انجام شد، اما این مذاکرات هرگز بین باشگاه‌ها صورت نگرفت.

نائوچیکو نامه‌ای از طریق مدیربرنامه ژان ارسال و برای صحبت با مدیران استقلال اعلام آمادگی کرد و حتی مبلغی را که مایل به انجام مذاکره است نیز تعیین نمود، اما هرگز پاسخی از سوی تیم ایرانی دریافت نکرد.

به این ترتیب و بدون ارتباط رسمی دو باشگاه و تنها از طریق مذاکرات واسطه‌ها، نائوچیکو هم در دیدار مقابل نووریزونتینو و هم بازی با گرمیو از ژان کارلوس استفاده کرد آن هم در شرایطی که ژان در پایان بازی با نووریزونتینو حال و هوای خداحافظی با چشمانی اشکبار داشت و به همین دلیل روبرتو فرناندز سرمربی این تیم خواستار تعیین وضعیت این بازیکن شد.

ژان در تمرین روز دوشنبه به دلیل مصدومیت عضلاتی شرکت نکرد اما برای دیدار روز یکشنبه آینده برابر چاپکوئنسه مشکلی ندارد. از ابتدای فصل، ژان کارلوس مورد توجه تیم های برزیلی و خارج از کشور بوده است. گرمیو و بوتافوگو برای جذب این هافبک پرس و جوهایی انجام دادند، اما این خود استقلال بود که پیشنهاد رسمی 600 هزار دلاری (حدود 3.2 میلیون رئال برزیل) را در سه قسط ارائه داد که نائوچیکو از پذیرش آن امتناع کرد.

با این حال، نائوچیکو هنوز به طور کامل جدایی ژان کارلوس را رد نمی کند، زیرا مدیران باشگاه به خوبی می دانند که این هافبک، بازیکن بسیار هدفمندی در بازار نقل و انتقالات بوده و آماده دریافت پیشنهادات مختلف است. با این حال ژان تا پایان سال 2024 با تیمبو قرارداد دارد و بند فسخ آن سه میلیون یورو (تقریباً 18 میلیون رئال برزیل) تعیین شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها