يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۹۳۶۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۲۲ تير ۱۴۰۱
می‌خواهند یک سرمربی ایرانی انتخاب کنند
دستیار دراگان اسکوچیچ طوری درباره وضعیت این مربی کروات صحبت کرده که ظاهرا همه چیز درباره او تمام شده است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، اگرچه جلسه روز گذشته هیئت رییسه فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ خروجی خاصی از سوی فدراسیون نداشت و  مسئولان فدراسیون با وجود اعلام کمیته فنی مبنی بر برکناری مربی کروات از تیم ملی، هنوز تصمیم قطعی شان را اعلام نکرده‌اند.

هیئت رییسه فدراسیون فوتبال قرار است بعد از شنیدن توضیحات اسکوچیچ و ترک ایران توسط او، جلسه دیگری را درباره تیم ملی برگزار کند و در نهایت تصمیم قطعی درباره همکاری یا قطع همکاری با این مربی را بگیرد.

در چنین فضایی اگرچه اسکوچیچ خودش سکوت پیشه کرده و دیروز هم گفت‌وگویی با خبرنگاران انجام نداد اما ملادن زگانیر، دستیار کروات او مصاحبه کوتاهی کرده و ناراحتی‌اش را علنی کرده است. زگانیر در گفت‌وگویی که خبرگزاری مهر آن را منتشر کرده طوری حرف زده که انگار همه چیز تمام شده و اسکوچیچ دیگر روی نیمکت ایران نمی‌نشیند.

او گفته است: «نباید از این اتفاقات تعجب کرد؛ قبلاً هم صحبت‌هایی بود که ما تغییر می‌کنیم. این اتفاق در گذشته رخ نداد و حالا تا جایی که من از رسانه‌های ایران دنبال می‌کنم، ممکن است الان بیفتد. یک حجم عظیمی از انتقادات و بحران شکل گرفته است.»

وی در پاسخ به این سوال که چرا ایرانی‌ها از مربی‌ای که جام جهانی را برایشان به ارمغان آورد راضی نیستند؟ تاکید کرد: «به نظر می‌رسد که می‌خواهند یک نفر را از خودشان (به عنوان سرمربی) منصوب کنند.»

مربی تیم ملی ایران و دستیار اسکوچیچ افزود: «این یک وضعیت خاص است. از ابتدا هم مشکلات زیادی وجود داشت. بی اعتمادی زیادی در کار بود. اسکوچیچ فقط با نتیجه ماندنی چون همیشه برنده بود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها