کد خبر: ۵۰۹۳۷۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۲۲ تير ۱۴۰۱
این روزها بازیکنان تراکتور از تمرینات سفت و سخت قربان بردیف بی رمق شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، تراکتور دومین هفته تمرینات پیش فصل خود را در حالی با هدایت قربان بردیف سپری می‌کند که بازیکنان این تیم صبح را در سالن بدنسازی و بعد از ظهر را در زمین چمن بنیان دیزل می‎گذرانند.

نکته مهم اینکه اگر با بازیکنان تراکتور صحبت کنید، فصل مشترک اظهارات آنها تمرینات سنگین بدنسازی سرمربی روس تبار است که باعث شده تا روزهای سختی برای بازیکنان رقم بخورد.

بردیف براینامه سفت و سخت بدنسازی را برای بازیکنان درنظر گرفته که اغلب در سالن بدنسازی و با وزنه انجام می‌شود و سپس بازیکنان ناهار سبکی را صرف می‌کنند و بعد از آن راهی اتاق‌های خود در مجموعه هتلی بنیان دیزل می‌شوند و ساعتی بعد با سوت سرمربی سخت‌گیر، تمرین فوتبال استارت می‌خورد.

 
 

نکته جالب اینکه بردیف باوجود سن و سال بالا، روی کار همه بازیکنان وسواس ویژه دارد و اجازه نمی‌دهد حتی کاپیتان‌های تیم از زیر تمرینات پرفشار فرار کنند یا بخشی از تمرین را انجام ندهند.

بازیکنان باتجربه تراکتور که در یکی دو سال اخیر با 6-7 مربی مختلف کار کرده‌اند نیز اعتقاد دارند که تمرینات بردیف با سایر مربیان تفاوت دارد و می‌تواند مشکلات بدنی تیم در فصول گذشته را به طور کامل حل و فصل کند.

با این حال بردیف نسبت به ضعف نیروی انسانی تراکتور در بعضی پستها گلایه دارد و معتقد است که باشگاه باید هرچه زودتر با جذب بازیکن خارجی، این مشکلات را برطرف کند.

در حالی که هواداران تراکتور امید چندانی به نتیجه گیری تیم محبوب خود ندارند اما آنچه در بنیان دیزل می‌گذرد، برای بازیکنان تراکتور امیدبخش است؛ امید برای فصلی که حداقل تراکتور یارای رقابت تا پایان فصل را داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها