أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۹۳۸۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۲۲ تير ۱۴۰۱
مقابل فولاد شکست خوردیم ولی به تیم امیدوارم شدم؛
سرمربی تیم پارس جنوبی جم هدف تیم خود را صعود به لیگ برتر در فصل پیش رو دانست.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، تیم دسته اولی پارس جنوبی جم روز گذشته در تهران با فولاد خوزستان دیداری دوستانه برگزار کرد. ایمان رزاقی راد، سرمربی تیم پارس در مورد این بازی که با شکست 3-2 تیم او همراه بود گفت: ما تمرینات خود را تقریبا 5-4 روز است که شروع کرده ایم. چند بازیکن جدید به جمع ما اضافه شده اند. هنوز کار تاکتیکی انجام ندادیم و هدف از برگزاری این دیدار دوستانه شناخت بیشتر از شرایط بازیکنان بود.

او ادامه داد: بازیکنانی که اضافه شدند، نفرات باتجربه ای هستند. طی دو نیمه، با دو ترکیب متفاوت بازی کردیم. در این بازی از بازیکنان امید خود هم استفاده کردیم؛ این بازیکنان را از تیم امید پیکان جذب کردیم و خواستم در این بازی تواناهایی آنها را ببینیم. در مجموع بازی خوبی بود و به تیم خودم امیدوار شدم. تا دقیقه 80 با نتیجه دو بر یک از حریف پیش بودیم ولی با توجه به اینکه هنوز گلر جذب نکردیم، از گلرهای تستی استفاده کردیم و دو گل اشتباه خوردند تا در نهایت سه بر دو بازی را واگذار کنیم.

سرمربی پارس جنوبی در مورد تیم حریف تاکید کرد: فولاد در فصل بدنسازی قرار دارد و معلوم بود که بدن بازیکنان این تیم، سنگین بود. فولاد به هر حال یک تیم لیگ برتری و حاضر در آسیا است و در نیمه اول هم توپ و میدان در اختیار این تیم بود و بیشتر از ما که دفاع می کردیم، حمله کرد. در نیمه دوم ترکیب خود را عوض کردند که  بیشتر آنها را بازیکنان اصلی تشکیل می دادند. با این شرایط، فشار فولاد بیشتر شد ولی ما خوب دفاع کردیم و موقعیت آنچنانی به این تیم ندادیم. البته چند اشتباه هم داشتیم. آقای نکونام مربی باتجربه ای است و به نظر من فولاد نیاز به چند بازیکن خلاق دارد که اگر بازیسازی که دارند به آنها ملحق شود، تیم خوبی داشته باشند.

پارس جنوبی یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر در فصل قبل بود ولی در نهایت با رتبه پنجم لیگ یک به کار خود پایان داد. رزاقی راد در پاسخ به این سوال که هدف تیمش در فصل جدید چه خواهد بود گفت: هدف گذاری ما برای فصل پیش رو صعود به لیگ برتر است. یکسری مشکلات داریم که باید حل شوند. چند مورد از برنامه هایی که دادم هنوز حل نشده که برای لیگ برتری شدن نیاز است. یکی انضباط مالی و دیگری بودجه ای مناسب برای صعود است. آن طور که من شنیدم بودجه نسبت به فصل قبل 25 درصد افزایش می یابد که فکر نمی کنم با این شرایط کافی باشد. تیمی که می خواهد صعود کند باید 6-7 میلیارد به عنوان پاداش کنار بگذارد. من نمی دانم چه تصمیم گیری در منطقه ویژه گرفته شده است. تا الان که چیزی نشنیدم ولی امیدوارم مشکلات مالی هر چه زودتر حل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها