يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۹۴۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۲۳ تير ۱۴۰۱
سرخ‌ها در مسابقه تدارکاتی با پیکان دو مهاجم خود را در اختیار نداشتند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی مقابل پیکان در چارچوب یک بازی دوستانه به میدان رفت که یحیی گل‌محمدی حامد پاکدل و مهدی عبدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

این اتفاق سبب شد شرزود تمیروف از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد و در همان دقایق ابتدایی پایش به گلزنی باز شود. تمیروف یکی از بازیکنانی بوده که عملکرد راضی کننده‌ای نداشته و کادرفنی پرسپولیس به او اولتیماتوم داده بود و او در این شرایط موفق به گلزنی شد.

یکی از اهداف مهم نقل و انتقالاتی سرخ‌ها که تا اینجای کار محقق نشده جذب دو مهاجم بوده اما با محدود بودن بازیکنان تاپ و بدون قرارداد در لیگ ایران و همچنین شرایط پیچیده جذب مهاجم خارجی با کیفیت، اسکواد پرسپولیس در خط حمله همچنان ناقص مانده است.

 
 

مصدومیت پاکدل و عبدی نیز در اولین بازی دوستانه سرخ‌ها یک هشدار جدی برای پرسپولیس بود که در مدت باقی‌مانده تا لیگ تلاش بیشتری برای جذب مهاجم بکنند. روز گذشته کنار تمیروف از محمد عمری در خط حمله استفاده شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها