يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۹۵۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۲۵ تير ۱۴۰۱
رایزنی ستاره جوان با شارلروا بر سر انتقال پول رضایت‌نامه
عدم پرداخت پول صدور رضایت‌نامه توسط باشگاه شارلروا باعث شده تا انتقال حسین‌زاده به این تیم طولانی شود؛ هرچند که باشگاه استقلال از حفظ بازیکن خود ناامید نیست.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، امیرحسین‌ حسین‌زاده بدون تردید یکی از ستاره‌های استقلال در فصل گذشته بود؛ این بازیکن جوان که از سایپا به جمع آبی پوشان ملحق شد، در ترکیب استقلال توانست روزهای خوبی را پشت سر بگذارد و از نظر آماری جزو 3 بازیکن برتر استقلال در فصل پیش باشد. حسین زاده گل‌های حساسی برای استقلال به ثمر رساند و پاس گل‌های مهمی را هم برای هم تیمی‌هایش ارسال کرد تا نقشی مهم و تعیین کننده در قهرمانی آبی‌ها داشته باشد.

به واسطه همین عملکرد خوب باشگاه شارلروای بلژیک که پیش از این نیز برخی بازیکنان جوان ایرانی را به خدمت گرفته بود، مدتی است دست روی حسین‌زاده گذاشته و با توجه به وجود بند فسخ در قرارداد این بازیکن انتقال او می‌تواند به راحتی صورت پذیرد. در قراردادی که در زمان مدیریت احمد مددی با حسین‌زاده امضا شد، بندی گنجانده شد که این بازیکن می‌تواند در صورت داشتن پیشنهاد خارجی با پرداخت 250 هزار دلار جدا شود. حسین زاده نیز حالا قصد دارد با فعال کردن این بند جدا شود و به اروپا برود.

نکته مهم اما حضور این بازیکن جوان در جمع استقلالی‌ها است. حسین زاده از روز اول شروع تمرینات به واسطه قراردادش با این تیم در تمرینات شرکت کرده و این مسئله به دلیل پرداخت نشدن پول رضایتنامه حسین‌زاده به استقلال توسط باشگاه بلژیکی است. تا زمانی هم که این مبلغ (250 هزار دلار) پرداخت نشود حسین زاده بازیکن استقلال محسوب می‌شود و حق جدایی ندارد.

در این شرایط اما گفته می‌شود که حسین زاده با باشگاه شارلروا بر سر این مبلغ به اختلاف هایی خورده است. ظاهرا باشگاه بلژیکی از بازیکن جوان خواسته خودش پول رضایتنامه را به استقلال پرداخت کند اما این بازیکن راضی به این کار نیست. رایزنی حسین زاده و مدیربرنامه هایش با باشگاه بلژیکی در خصوص پول رضایتنامه ادامه دارد.

در چنین شرایطی اما با توجه به اختلاف پیش آمده میان حسین‌زاده و مدیران شارلروا، مسئولان استقلال نیز برای حفظ این بازیکن تلاش‌ خود را دوباره به کار گرفته‌اند. مسئولان استقلال در صدد هستند تا شاید بتوانند با مذاکرات جدید و البته امضای قراردادی تازه با این بازیکن او را در لیگ بیست و دوم نیز در جمع خود حفظ کنند.

اگرچه بعید است در صورت رفع اختلاف میان حسین زاده و شارلروا این بازیکن به فوتبال اروپا نرود، اما به هر حال مذاکرات جدید استقلال با مدیربرنامه‌های او ادامه دارد و شاید با ماندگار شدن این ستاره‌ جوان و ملی‌پوش معادلات در خط حمله استقلال طور دیگری رقم بخورد و بر قدرت هجومی تیم ساپینتو افزوده هم بشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها