يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۹۵۷۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۲۵ تير ۱۴۰۱
امیرحسین اسفندیار تاکید کرد که تیم ملی والیبال ایران کار بسیار دشواری مقابل لهستان پیش رو خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران پنجشنبه شب در یک جدال فوق‌العاده حساس و تماشایی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها به مصاف لهستان خواهد رفت؛ تکرار مسابقه دور گروهی که در آن بازی تیم بهروز عطایی موفق شد در مقابل ١٠ هزار تماشاگر حاضر در گدانسک لهستان را شکست دهد.

امیرحسین اسفندیار در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در رابطه با این مسابقه گفت: قطعا مرحله سختی است زیرا به شکل تک بازی است و در مرحله یک چهارم نهایی هر تیمی شکست بخورد از دور مسابقات حذف می‌شود.
وی ادامه داد: مسابقه مهم و سختی در این مرحله با تیم لهستان داریم. یک بار در هفته سوم لهستانی‌ها را در خانه خودشان شکست دادیم و این تیم با دو برابر توان خود به میدان می‌آید تا شکست برابر ایران را جبران کند.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: بازیکنان نیز تمام توان خود را در این مسابقه به کار خواهند گرفت تا با شکست دوباره لهستان یک برد دیگر به دست آورند و مردم را نیز خوشحال کنند. در مجموع بازی خیلی سختی خواهد بود زیرا دو تیم با صد درصد توان به میدان می‌آیند تا بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

وی درباره دلایل ماندن در لهستان و پیگیری تمرینات در این کشور تا آغاز مرحله نهایی نیز گفت: ایتالیا نتوانست شرایط مناسب برای تیم ملی را مهیا کند بنابر این در گدانسک ماندیم و دو سالن بدنسازی و والیبال اجاره کردیم. قطعا سالن والیبال شرایط سالن مسابقات را ندارد، اما سالن خوبی است و کمی هم مشکل تغدیه داشتیم که برطرف شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها