أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۹۵۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۲۵ تير ۱۴۰۱
میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال امروز نشستی را با وزیر ورزش و جوانان برگزار می‌کند و به نظر می‌رسد بعد از برگزاری این نشست تکلیف کادر فنی تیم ملی مشخص می شود.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، شروع چالش‌ها برای تیم ملی از جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در وزارت ورزش و جوانان آغاز شد و در ادامه هم توییت پیمان اسدیان، مجری برنامه‌های ورزشی، به شایعات پیرامون تغییر در کادر فنی تیم ملی دامن زد. بعد از این نشست تکذیبیه‌ها شدت بیشتری گرفت اما در نهایت، جلسه کمیته فنی در فدراسیون فوتبال که دوشنبه برگزار شد مقرر شد اعضای هیئت رییسه به همکاری خود با اسکوچیچ پایان دهند. اما اعضای هیئت رییسه در نشستی که به همین خاطر با اسکوچیچ برگزار کردند و بعد از شنیدن صحبت‌های او، از اجرای این تصمیم منصرف شدند و به نوعی می توان گفت تصمیم کمیته فنی را وتو کردند. این از اختیارات هیئت رییسه است چرا که آنها بالاترین مرجع تصمیم گیری در فوتبال هستند.

اکنون اسکوچیچ در خارج از کشور  است و قرار است 30 تیر به تهران بر گردد تا برنامه های خود را در تیم ملی دنبال کند. او پیش‌تر در پیام خود بعد از تصمیم کمیته فنی گفته بود جایگاه خود را در تیم ملی واگذار نخواهد کرد. به هر صورت پیش بینی می شود بعد از نشست میرشاد ماجدی و وزیر ورزش و جوانان سرپرست فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی را در مورد اسکوچیچ اتخاذ کند.

در این نشست میرشاد ماجدی، نظر اعضای هیئت رییسه را به اطلاع وزیر ورزش و جوانان خواهد رساند و در این زمینه قرار است مشورت و همفکری صورت گیرد. به نظر می رسد تصمیم اعضای هیئت رییسه ادامه همکاری با اسکوچیچ باشد چرا که اگر غیر از این بود آنها در نشست با اسکوچیچ تصمیم کمیته فنی را عملی می کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها