يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۹۵۹۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۲۵ تير ۱۴۰۱
حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، به ادعای مصطفی کارخانه مبنی بر حقوق روزانه ١۵٠ هزار تومانی بهروز عطایی واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، چند روز پیش بود که مصطفی کارخانه یک مصاحبه پر سر و صدا انجام داد و مدعی شد که سرمربی تیم ملی والیبال ایران، یعنی بهروز عطایی، روزانه ۱۵۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کند. کارخانه همچنین با اشاره به دریافتی بالای ولادیمیر آلکنو به این سرمربی روس نیز حمله کرد؛ البته پیشکسوت والیبال ایران خیلی زود بابت این ادعاها عذرخواهی هم کرد.

مصطفی کارخانه، چند روز پیش در این باره گفته بود: ما الان هفتم شدیم و سال قبل با مربی‌ای که ۲۰-۳۰ میلیارد هزینه کردیم دوازدهم شدیم. با مربیگری عطایی که روزی ۱۵۰هزار تومان می‌گیرد صعود کردیم! یک کارگر حقوقش از سرمربی تیم ملی بالاتر است. به نظرم تعادلی که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای مربی‌های تیم ملی‌ می‌تواند به وجود آورد، انگیزه است.

بعد از رئیس فدراسیون والیبال، یعنی محمدرضا داورزنی، حالا وزیر ورزش نیز درباره این ادعا اظهار نظر کرده است. حمید سجادی در این رابطه گفت: از لحاظ اعداد و ارقام نمی‌دانم اما آقای عطایی برادر عزیز و بزرگوار و متخصص و دوست خوبمان هستند و خدمتشان ارادت دارم، مراحل رشد ایشان و اینکه چه اثراتی در ورزش باشگاهی والیبال گذاشتند، می‌دانیم و الان هم با شایستگی در تیم ملی هستند. فکر کنم آحاد مردم از کیفیت والیبال راضی بودند و همین که دیدیم مسئولان به ما تبریک می‌گفتند، خستگی من در می‌رفت. از زحمات آقای داورزنی رییس فدراسیون هم تشکر می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها